זוג חדש בתעשייה! אורי נגר על שרית פולק: "אני שרוף לה על הצורה"

אז מה באמת קורה בין אורי נגר, יוצא האח הגדול לבין שרית פולק, גרושתו של סטטיק? שאלה טובה. הזוג בפוטנציה מעולם לא אישרו את הפרטים ודחו על הסף כל קשר זוגי, אולם מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות!

זוכרים את אורי נגר? כן כן, הדייר לשעבר בבית "האח הגדול". הוא ולא אחר נצפה לאחרונה בתיעוד פפארצי כשהוא מבלה בקרבה רבה של לא אחרת מאשר שרית פולק, גרושתו של סטטיק.

העוקבים שהבחינו בתמונות מיהרו לבדוק עם נגר את טיב הקשר בין הזוג המדובר ולבחון מה באמת קורה שם, וכעת יוצא הריאליטי עושה לכולנו סדר ומחליט להתוודות, כך הוא כותב: "שרית אהבה גדולה, אבל חברית לגמרי. שיצאתי מהאח הכרנו דרך חבר משותף, אני שרוף לה על הצורה, אין נשים כאלה בעולם".

עוד חשף נגר בנכסים הדיגיטליים שלו כי הוא מתכוון להתחתן פעם שנייה בעתיד וכתב כך: "עולם הרווקות פחות מעניין אותי, פרק ב' הרבה יותר קשה, אני יודע בדיוק מה אני רוצה, אני לא הולך להתגרש עוד פעם, יש לי בית מקדש שנקרא הבנות שלי, היא תצטרך לאהוב אותן כמעט כמו את הילדים המשותפים".

על הניסיון שלא צלח עליו הצהיר בבית האח הגדול, עם גרושתו ירדן כתב: "אני וירדן במערכת יחסים מעולה וחברים טובים, יש פעמים שזה פשוט לא מסתדר".

ביום הולדתה האחרון של גרושתו, הוא חגג עמה את יום הולדתה וכתב: "יש יום הולדת לאישה המיוחדת הזאת, הייתה חלק מהחיים שלי 11 שנה ועדיין אמא של הילדות שלי, ואני מעריץ שלה ואני שרוף עליה, והיא קצת נבוכה, מזל טוב".

אז יהיה לנו זוג חדש בביצה לדעתכם? ימים יגידו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן