אמן האשליות חזי דין חושף: ״עבר עליי חודש מאוד קשה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי חזי דין, אמן האשליות עבר ניתוח מורכב בעמוד השדרה שהיה עשוי לגרום לשיבוש בתפקוד ידו. עכשיו, הוא משתף וחושף את מצבו לאחרז הניתוח המסובך. כל הפרטים

מערכת הפרטל עם העניין הבא. לפני חודש ימים בישר אומן האשליות המפורסם חזי דין, המשתתף ב"מטבח המנצח VIP" ביחד עם אימו, כי הוא נכנס לניתוח מורכב בעמוד השדרה ועשוי לאבד את תפקוד ידו, מה שהעמיד בסכנה את משלח ידו כקוסם מפורסם. כל זה קרה, לאחר שנפצע במהלך מופע אקסטרים שערך בקיץ שעבר, כשנתלה הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות ונפצע בנפילה היישר על צווארו.

כאן המקום לספר לכם כי בסופש האחרון, במועדון הגריי במודיעין חזר האמן הקוסם הנודע לראשונה לבמה, אחרי הניתוח המורכב שעבר בחודש שעבר, ואחרי שהיה מרותק למיטתו והכריז: "אני בריא לחלוטין". עוד אמר דין כי "עבר עליי חודש מאוד מאוד קשה, אני לא ידעתי אם אני אמשיך להיות קוסם, אם אמשיך לעשות קסמים, אם הערב הזה בכלל יקרה, וניתוח שערך ארבע שעות עם שלושה שבועות מרותק למיטה".

לסיום, אמר דין כי "אני בריא לחלוטין והיד שלי תקינה במאה אחוז ואני חוזר לעשות קסמים". כתבו ושתפו מה דעתכם על העניין בתגובות מטה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן