דרמה: הדוגמנית ירדן ויזל חושפת את הדבר הבא "תקופה איומה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית ירדן ויזל חשפה את החרם שעברה בילדות לרגל פתיחת שנת הלימודים "תקופה איומה של בדידות ובושה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מקדישה את האייטם הבא לשנת הלימודים החדשה אשר נפתחה. החדות עין הבחנו לפרסום של הדוגמנית והמגישה, ירדן ויזל. ויזל החליטה לחשוף את החרם שעברה בילדות. ״האחד בספטמבר. 2.5 מיליון תלמידים הגיעו הבוקר לבית הספר! לצד ההתרגשות של התחלת שנת לימודים חדשה זו הזדמנות גם להתחיל להיות רגישים יותר"

עוד כתבה הדוגמנית כי לא יצא לי לשתף בפלטפורמה הזו אבל לפני קצת יותר מ-15 שנה עברתי חרם. תקופה איומה של בדידות ובושה, הייתי מגיעה לימים שלמים בבית הספר ויושבת לבד, עם עצמי". ויזל המשיכה ופירטה עוד כי "סובלת ממילות גנאי על המראה שלי (הייתי ילדה מאוד מאוד רזה ושעירה מה שבקלות הפך להיות מוקד להשפלות) ולמה אני כותבת את זה? כי יש מנעד רחב מאוד למילה הזו חרם".

לסיום, כתבה כי "זה לא רק ״לא לדבר עם מישהו״ או לרדת עליו מול כולם. מספיק לראות ילד שיושב לבד כל הפסקה ולהתעלם מזה. בבקשה תהיו רגישים יותר, תהיו אמיצים ותצאו נגד נידוי חברתי מכל סוג ואם אתם סובלים מאחד כזה- תשתפו, כל אדם. העיקר אל תשאירו את זה אצלכם. תשתפו! אפילו אותי. בהצלחה לכל התלמידים". ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על העניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן