דרמה: שופט "רוקדים עם כוכבים" דוד דביר טוען "אני נמשך לנשים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי במשך שנים דוד דביר מתמודד עם שמועות על נטייתו המינית. דביר, הבהיר שהוא נמשך לנשים, השמועות עדיין שם. כעת, בריאיון טלוויזיוני, הוא מבהיר ש"מעולם לא היו לי יחסים עם גברים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כאמור, דוד דביר מתמודד שנים עם שמועות על נטיותיו המיניות (כולם בטוחים כי הוא נמשך לגברים). כאן המקום להבהיר כי שופט "רוקדים עם כוכבים" מצהיר על עצמו כי הוא סטרייט לחלוטין. כעת, בצעד אמיץ ויוצא דופן החליט להתראיין לתכנית הראיונות של ערוץ "קשת12" ובא חשף בין היתר כי הוא סטרייט לחלוטין.

"בסדר, רוצים שאני אהיה גיי, אני גיי בשבילכם, בשבילי לא. מעולם לא היו לי יחסים עם גברים, אני יכול לאהוב גבר, לא יכול לשכב איתו" כל ענה דביר על העניין כי תחום עיסוקו אינו מתלבש על ה"גבר" הטיפוסי (מערכת הפורטל כמובן הכי נגד קלישאות מן הסוד הנ"ל). על השאלה האם הוא לא נמשך כלל לגברים ענה דביר כי "לא, ממש לא".

עוד הוסיף כי "אתה יודע, אחרי הופעות בחו"ל מחכים לך מאחורי הקלעים מלא גברים. באמת כל החבר'ה גיי, רובם, והם הולכים לבלות את הלילה, ודוד דביר מתחמק ובורח למלון". עוד חשף דביר כי "היה עיתונאי, סופר בשם חזי לסקלי, שהיה מאוהב בי בצורה מטורפת", הוא אומר. "הוא שלח לדליה טלפונים של נאצות: 'מה את צריכה אותו? אל תהיי איתו'. הוא היה מתקשר אליי: 'בוא לקפה'. אמרתי לו: 'חזי, אני לא גיי'. אחר כך הוא קטל אותי בהופעות, בביקורות. קטילות מפה ועד להודעה חדשה". מה דעתכם על העניין. שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן