טלטלה: אביבית בר זוהר מכריזה על התעללות בריאליטי "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הכוכבת, שבתחילת העונה רמזה שסתיו מחקה את התנהגותה ועוד עושה זאת באופן לא מוצלח במיוחד, פרסמה סטורי שבו הודתה כי ליבה יוצא אל הדיירת הבולטת. אז מה הייתה הסיבה לכך? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אביבית בר זוהר צפתה בסןף השבוע האחרון בעוד פרק מבית היוצר של "האח הגדול", שבמרכזו, איך לא, המתמודדת שמחזיקה על כתפיה את העונה הנוכחית: סתיו קצין. אחרי שבר זוהר צפתה בסצנת התקציב הקשה שבה שי עופרי ושניר בורגיל הטרילו באופן קשה את קצין שהייתה אחראית לתקציב הבית השבוע, היא פרסמה בחשבונה באינסטא סטורי קצר שבו צידדה בסתיו קצין.

בר זוהר כתבה כי "טוב, אז אני פה עם בראוני (בובת הדובי של בר זוהר), ואני צופה בהאח הגדול, ורגע פרסומות. פעם ראשונה שהלב שלי באמת מתחבר לסתיו". עוד כתבה כי "לא פייר, לא פייר, נכון בראוני? לא פייר. עצוב לי על סתיו". נזכיר כי בתחילת העונה בר זוהר תקפה את קצין. "אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני בהלם מההתנהגות הזאת. נ.ב. ממרח 'השחר' היה האוכל שלי בבית האח, כולל פפיונים בשיער. אם כבר העתקה תעשי את זה כמו שצריך, עם סטייל ואנושיות".

כאן נציין כי עם התקדמות העלילה, בר זוהר ריככה במעט את ההתנגדות לקצין, והפגינה הזדהות עמה, זאת בעקבות סצנת הפן המפורסמת, שבה כזכור הדיירות מנעו מקצין להשתמש במכשיר רגע לפני כניסת שבת. "היא באה מוכנה", ביקרה גם אז בר זוהר את קצין. "אפשר להגיש שהיא צפתה בכל העונות והחליטה איך להתנהג. יכול להיות שהיא החליטה להיות הקורבן, וזאת שתמיד מתמסכנת כדי שירחמו עליה, כדי שתגיע לגמר, הכל יכול להיות.

לסיום, סיכמה אביבית כי "אבל מה שקרה בבית 'האח הגדול' בדיוק השבוע כשהייתה את סצנת הפן שם פשוט… זה היה פשוט מחריד. זה היה מחריד לראות את זה מול העיניים, מה היא עוברת. לא הייתה להן טיפת יושרה וטיפת לב לבוא לחבק אותה. לראות בחורה נופלת על הרצפה, ובוכה, והן פשוט… בעיניי זאת הייתה התעללות. הן לקחו לה את הפן, את הבייביליס, והיא שומרת שבת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן