בר כהן בשיתוף אישי: "הגעתי למשקל של כמעט 90 קילו"

את בר כהן כולנו זוכרים, פליטת הריאלטי "האח הגדול", משתפת בפרט אישי במיוחד מחייה, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

בסדרת שאלות ותשובות ששיתפה ביום שלישי האחרון, יוצאת "האח הגדול", בר כהן באינסטגרם שלה, היא נשאלה על ידי עוקבייה לסוגייה הרגישה והמורכבת מאוד של משקל ובין היתר גם שלדימוי גוף, וחשפה ללא פילטרים שהיא בעצמה חוותה את הגבול הדק מאוד שבין משקל עודף לכמעט תת משקל.

כך נשאלה: "מה את חושבת על אנשים שמנים ומה את חושבת על מה שאומרים עליהם?". וענתה: "אני לא חושבת על אנשים או מגדירה אנשים לפי משקל, וזו שאלה שעושה לי עצוב".

בהמשך שיתפה כך: "הייתי בכל המשקלים בחיים שלי. אם זה כילדה שלובשת ג'ינס במידה יותר גדולה מאמא שלה, אחרי לידה שהגעתי למשקל של כמעט 90 קילו, או כנערה שבתקופה מסוימת הגעתי למשקל מאוד נמוך כי חשבתי שלהיות רזה מאוד יעשה אותי מאושרת (הייתי בעיקר אומללה)".

עוד הוסיפה: "תאזנו, תיהנו מאוכל ואל תתנו לאוכל לנהל אתכם ולהגדיר אתכם, ביום ששחררתי התחלתי ליהנות מהחיים. תרדו במשקל בלי קיצורי דרך כי אין, ורק אם לכם לא נוח, לא כי אנשים אומרים לכם".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן