כוכבת האח הגדול: "השתיקו אותי בתוכנית, אבל לא הולכים להשתיק אותי בחוץ, סמכו עליי"

ריקי רוטר, המודחת האחרונה מבית "האח הגדול', שהודחה על אף שנכנסה רק לפני ימים בודדים – כועסת יותר מתמיד, בפוסט ארוך ומפורט שכתבה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה היא שיתפה בתחושותיה ביציאה מהתוכנית – ולא חסכה בביקורת מסוג 'כל האמת בפרצוף', "יצאתי בתחושת פספוס אדירה" היא אומרת. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה!

כך כותבת ריקי: "הדיחו אותי מ'האח הגדול' כי לא האמינו לסיפור שלי. יצאתי בתחושת פספוס אדירה, ומהר מאוד הבנתי שהצלחתם לראות אותי ושאתם כועסים ביחד איתי". הוא הוסיפה: "אז אני חייבת לשתף. רק לאחרונה אימא שלי ביקשה שאשנה את שם המשפחה שלי וביקשה שאקבור את העבר מאחור".

עוד כתבה: "אחרי שנים שאני בעצמי ניסיתי להוכיח שאני בזכות עצמי בלי קשר לעבר. בניתי אימפריה, עסק פורח, חיי זוגיות מדהימים, אבל דוגרי? הייתי מלכת ההדחקות", סיפרה. "כשהחלטתי להיכנס ל'אח הגדול', זה היה הרגע היחיד שיצאתי לשנייה מאחורי המצלמה והחלטתי לספר את הסיפור שלי".

לאחר מכן ביקשה ריקי מהצופים שלה באינסטגרם, לצפות בקטע שאותו צרפה לפוסט ובו חלק מרכזי מהוויכוח הקשה שניהלה עם הדיירת אתי, בזמןש הותה בבית, ובמקביל בזמן שרוטר תיארה כיצד החרדים מתארים את החילונים. וכך כתבה: "תקבלו מראה לישראליות, לדגל האידיליה שמספר כמה העולם יפה פה, שמתכחש ונרתע לשמוע את האמת. החוויה הקצרה בריאליטי הייתה מדויקת בשבילי. זה לא היה המקום שלי, ואני מאושרת שהספקתי לפחות לכמה דקות לתת לכם הצצה לאמת שלי".

לבסוף סיכמה ואמרה: "השתיקו אותי ב'אח', אבל לא הולכים להשתיק אותי בחוץ, סמכו עליי. זו החוויה האישית שלי, ותאמינו לי שאני גאה בה. תנו לי עוד קצת זמן, ואתם עוד תראו את היצירות שלי על המסך הגדול והקטן גם יחד, בעזרת השם!".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן