אופירה אסייג: "הלב שלי נשרף על מה שקורה במדינה, זה רגע שירשם בספרי ההיסטוריה. איך הפכנו מדמוקרטיה לדיקטטורה"

מפורסמים רבים מהביצה המקומית לא יכלו להישאר אדישים לאור המהפכה המשפטית שפוקדת את מדינת ישראל, מי שבלטה במיוחד בניהם הייתה מגישת הטלוויזיה והמנחה המוכרת שדעותיה הפוליטיות ידועות לכל, אופירה אסייג שלא פסחה במילים בסרטון שאותו שיתפה בנכסים הדיגטליים שלה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

ידוענים ואושיות רשת רבים הגיבו לאישור החוק לצמצום עילת הסבירות. בין התגובות הבולטות ביותר הייתה דווקא זאת של מגישת הטלוויזיה והמנחה אופירה אסייג.

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שמבלה בניו יורק, תקפה בזעם: "הלב שלי נשרף על מה שקורה במדינה, זה רגע שירשם בספרי ההיסטוריה. איך הפכנו מדמוקרטיה לדיקטטורה".

עוד הוסיפה: אבל תזכרו, זה עדיין לא נגמר. זאת התחושה שלי. עם ישראל לא יוותר על הדמוקרטיה שלו. תזכרו מה אמרתי".

אל אסייג, הצטרפה גם בר רפאלי, כפי שדיווחנו לכם כאן הבוקר בפורטל עומרי חיון, הדוגמנית בר רפאלי שכתבה: "אחרון שיוצא שיכבה את האור". ולאחר מכן הוסיפה: "אה סליחה, כבר חשוך כאן". דבריה של רפאלי עוררו סערה גדולה במיוחד ברשת והביאו גולשים רבים לתקוף אותה ולהזכיר לה את עברה ואת ההתנהגות שלה בהקשרים של מדינה, צבא ואהבת המולדת.

אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי גם רותם סלע סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה שבה שוטר תופס בכוח מפגין, וכתבה: "ימים עצובים ששוברים לי את הלב, המדינה האהובה שלנו קרועה, שסועה, מדממת, עצרו את הטירוף, שובו להידברות". בסטורי נוסף ששיתפה סלע שעות לאחר מכן, נכתב: "ממשלת ישראל סדקה לנו את הלב, אבל אנחנו לא נשברים. פשוט משום שאנחנו אוהבים את המדינה הזו. נמשיך להיאבק על דרכה ודמותה של ישראל. בגוף כואב, בלב רעב, כאן הוא ביתי".

צפו קטע המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן