בר רפאלי: "אחרון שיוצא שיכבה את האור, הא סליחה, כבר חשוך כאן"

מפורסמים רבים מהביצה המקומית לא יכלו להישאר אדישים לאור המהפכה המשפטית שפוקדת את מדינת ישראל, מי שבלטה במיוחד בניהם הייתה הדוגמנית המפורסמת בר רפאלי שלא פסחה במילים, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

ידוענים ואושיות רשת רבים הגיבו לאישור החוק לצמצום עילת הסבירות. בין התגובות הבולטות ביותר הייתה דווקא זאת של הדוגמנית בר רפאלי שכתבה: "אחרון שיוצא שיכבה את האור".

דבריה של רפאלי עוררו סערה גדולה במיוחד ברשת והביאו גולשים רבים לתקוף אותה ולהזכיר לה את עברה ואת ההתנהגות שלה בהקשרים של מדינה, צבא ואהבת המולדת.

כך לדוגמא, כתבו לה: "כן כן, זאת אותה אחת שלא שירתה בצה"ל ואמא שלה ישבה בכלא על המיליוני מיסים שהעלימה. כנראה שבכל זאת חשוב לה מהמדינה".

עיתונאי ישראל היום לשעבר, גונן גינת, כתב גם הוא: "אחות לנשק. זוכרים את זאתי שמצאה חתן-בלוף כדי לא להתגייס? מתאים לה להיות עם מחאת הפריבילגים. אז חשוך לה".

השחקנית המוכרת אלונה טל תקפה אף היא את העברת החוק וכתבה: "מרגיש כמו ההתחלה של הסוף. סוף המדינה הדמוקרטית האהובה שלי. נחטפה על ידי קיצוניים. יום אבל. אכן חורבן הבית".

כזכור לכם, רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי גם רותם סלע סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה שבה שוטר תופס בכוח מפגין, וכתבה: "ימים עצובים ששוברים לי את הלב, המדינה האהובה שלנו קרועה, שסועה, מדממת, עצרו את הטירוף, שובו להידברות".

בסטורי נוסף ששיתפה סלע שעות לאחר מכן, נכתב: "ממשלת ישראל סדקה לנו את הלב, אבל אנחנו לא נשברים. פשוט משום שאנחנו אוהבים את המדינה הזו. נמשיך להיאבק על דרכה ודמותה של ישראל. בגוף כואב, בלב רעב, כאן הוא ביתי".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן