קרן פלס מתחננת: "תפסיקו לאיים לרצוח אותי, אני בחרדה"

קרן פלס מקבלת איומים על חייה רק כי ישראלית ובאינסטגרם היא מבקשת עזרה קבלו את כל הפרטים

חברי המשלחת מטעם ישראך שטסה למאלמו לכבוד אירוויזיון 2024 חזרה עם לא מעט סיפורים קשים על אנטישמיות ועויינות מצד שאר המשתתפים בתחרות שאמרו להיות הסמל לאחדות דרך אומנות ומוזיקהה. כזכור, קרן פלס, שהיא בין היתר גם אחת מהכותבים של "הוריקן", מצאה את עצמה בלב סערה ענקית ברשתות החברתיות אחרי שהואשמה שבגללה הודח הנציג ההולנדי, שנזרק מהתחרות אחרי שבכלל הכה לכאורה צלמת שוודית. מי היה מאמין שתומך טרור יכול גם להיות גבר אלים? ממש מפתיע.

על אף שהאירוויזיון כבר נגמר, פלס ממשיכה לקבל איומים מלחיצים: "אני לא יודעת אם נתקלתם בשמועה שבגללי הודח הנציג ההולנדי. רציתי… אם יש כאן איזה מישהו שיודע לתרגם להולנדית, שיסביר להם שזה לא בגללי. כדי שיפסיקו… לבקש מהם להפסיק לאיים על חיי כי זה עושה לי חרדות", שיתפה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"ה-EBU פרסם תגובה, פרסם כמה הודעות, זה ממשיך להתנהל מולו… זאת שתובעת אותו עוד שם, אני בכלל בישראל. אני באמת ראיתי אותו לחצי שנייה ביום שהגעתי ורציתי לצלם אותו, אמרתי "יאו איך אני אוהבת את השיר שלו, איזה מדליק הוא" ואז אמרו לי אנשים מהמשלחת שהוא ביקש שימחקו תמונות שלו".

"אני חשבתי שהוא לא אוהב יהודים, מסתבר שהוא בכלל לא אוהב שמצלמים אותו, לא יודעת, אבל זאת כל האינטרקציה שהייתה לי עם האיש. הוא הודח בגלל שהוא, כמו שאומרים, הרים יד על צלמת בהפקה, אז אני לא שוודית אבל תראו אני בחרדות".

"זה לא בגללי, אני לא המפיקה הזאת, אני גם לא צלמת, אני כותבת שירים. תרגמו להם את זה להולנדית ותבקשו שקרן ממש מבקשת להפסיק לאיים על החיים שלה, זה לא נעים לה. זאת מדינה שקשה ממש לחיות בה, גם ככה חזרנו מתחרות לא פשוטה, אז נא לא לרצוח אותי וגם כותבים את התאריכים מתי הם יבואו, לא לרצוח אותי טוב? זאת לא אני"

"אם זאת הייתי אני, או אם זאת אותה הצלמת השוודית, גם אותה לא לרצוח בבקשה כי הוא זה שהרים עליה יד, לא? תודה לכם חבריי. באמת אני מתה על הולנד אבל אני פחדת לטוס לשם שלא יעשו לי משהו. תקשיבו אנחנו בתקופה… בשביל לרכך את השיח הזה אני אראה לכם, תפסתי דררות שלדעתי מקננות והן עושות ילדים ממש ברגע זה על הגג פה וזהו, שנעשה ילדים ולא אויבים, שלא נרצח, שנעשה סקס", חתמה בנימה קלילה יותר מתוכן הבקשה הרצינית.

עדן גולן נחתה בישראל אחרי ההצלחה בגמר האירוויזיון/ניב אהרונסון
זאת ממש לא הפעם הראשונה ששיתפה הזמרת באיומיים שקיבלה בעקבות הגעתה למאלמו: "קיבלתי איומים על חיי, גם חלק בשפות שאני לא מכירה. המון המון טקסטים מזעזעים וגם מאוד ספציפיים. יודעים איפה אני מופיעה ומתי", סיפרה עם חזרתה לארץ.

בנוסף היא גם שיתפה אז במקרה אנטישמי שחוו על ידי ההפקה: "לא עברתי דבר כזה בחיים ולא דמיינתי שהמצב הוא ככה, באמת, מאוד כואב. אני את השוויצרי אהבתי בהתחלה, הבנתי שהייתה גם תקרית איתו, זה באסה. כאילו לא מספיק מה שהיה פה גם הוליכו אותנו דרך כולם לחדר מבודד ומרוחק, זה היה ממש הליכת הבושה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן