צפו: רוני דלומי חושפת בטן הריונית

את רוני דלומי כולנו מכירים, היא התחילה כזמרת מוצלחת וכשרונית במיוחד, והמשיכה בקריירה שלה כשחקנית, ועתה – בעיצומו של ההיריון היא חושפת תמונה שלה בבטן הריונית במיוחד! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

עתה דלומי, שלא שיתפה בשנים האחרונות אפילו לא תמונה חושפנית אחת שלה בביקיני או בבגד ים, החליטה שעתה הגיע הזמן לעשות זאת כדי להציג את ההיריון המושלם שלה – והיא חושפת לנו בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה בהיריון, בביקיני.

רק לפני כחודש דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי הזמרת המוכשרת בישרה במהלך הופעתה כי לאחר שבע שנות נישואים, היא ובעלה אלון מצפים לילד משותף ראשון.

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמרת והשחקנית המוכשרת והאהובה, רוני דלומי בישרה אמש כי היא ובעלה אלון ויסמן מצפים לילד משותף ראשון. במהלך הופעתה, לפני למעלה מחודש, דלומי פנתה לקהל ואמרה "יש לנו אורחת. אני מה זה מתרגשת לשיר איתה. שרתי עם הרבה אנשים בחיים שלי, אבל איתה אני הכי מתרגשת. לקח לנו כמה חודשים לתאם את זה, אני כל כך שמחה שהיא סוף סוף כאן".

עוד נספר כי הכוכבת והטלאנטית דלומי הסירה את הג'קט שלבשה וחשפה בטן קטנה לקול תשואות הקהל: "אתם לא מבינים, זה היה ממש קשה להסתיר". רוני ואלון נישאו בחתונה מושקעת בחוות רונית שהביאה אליה לא מעט מכוכבי הביצה במאי 2016, אחרי חמש שנים של זוגיות. בחודש נובמבר האחרון וייסמן סיים את ההתמחות שלו ברפואת עיניים והפך לרופא בכיר.

לסיום, נציין כי דלומי מכבבת בימים אלו בסדרה "ששה אפסים" בערוץ כאן11 (שווה צפייה)

מערכת הפורטל שולחת שלל איחולים והמון מזל טוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן