מני אסייג: "מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם"

מני אסייג לא חוסך במילים, התסריטאי המוכר שיש לו הרבה מה להגיד, קורא למפגינים "אנרכיסטים", מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

התסריטאי מני אסייג, שחתום בין היתר על הלהיט הקולנועי החדש ״ההילולה״, קרא היום ל״אנרכיסטים״, כלשונו, לא להגיע לצפות בסרט: ״מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם״.

בחשבון הטוויטר שלו, כתב היום מני אסייג כך: "אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם!"

בחשבון הפייסבוק שלו, כתב היום מני אסייג כך: "אתם יודעים שמעבר למצור האנטישמי על בית הדין הרבני, האנרכיסטים גם סגרו להם את השיבר הראשי של המים? כלומר כל הדיינים והעובדים נצורים ובלי מים. מזכיר את המצור הרומאי על ירושלים לפני 1953 שנים. וזה היה בדיוק בין י״ז בתמוז לט׳ באב. ההיסטוריה חוזרת והפעם יש לנו עסק עם רומאים נאורים וטיטוס הפרוגרסיבי".

כידוע לכולנו, רק אתמול דיווחה "סרטי יונייטד קינג", מפיקת ומפיצת הסרט "ההילולה", כי יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט בארבעת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן