יהודית באומן: "האחות טיפלה בקארין באלימות"

חודשיים שלמים עברו ממותה של קארין באומן, ביתה של יהודית באומן, ועתה לאחר שהגישו הזוג תלונה במשטרה נגד הרופא שטיפל בקארין באומן הם גם מתראיינים, ואומרים את מה שיש להם לומר – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

לאחר שהגישו תלונה במשטרה, הם מסרבים לוותר וכעת בראיון ל- TMI אמרה יהודית: ״חלק נרחב בי מת איתה, כי היא לא מתה מחוסר ברירה ואנחנו לא מנסים להפליל את הרופא בניסיון להוציא פיצוי, אנחנו מוותרים על פיצוי ורוצים צדק. רצו להיפטר ממנה זוהי הרגשתינו, שיזמנו את הרופא לחקירה כמה שיותר מהר, בתקווה שהדין ימוצה, אני לא אוותר, אני ושימי מתעקשים להוציא את האמת ולא פיצוי כספי. בגלל המקרה אני פוחדת להגיע לטיפול של עצמי שמא ירדימו גם אותי״.

עוד שיתפה באותה הכתבה, יהודית באומן על האחות, שלטענתם אחזה לכאורה בקארין בחוזקה: ״קארין צרחה 'אמא, אמא היא מכאיבה לי'. יש פה חשד לרשלנות רפואית ולא החתימו אותי על הסכמה ולא הייתה אינדיקציה לקריסה או חוסר הכרה, היא הייתה ערנית לגמרי, שוחחה ביקשה נס קפה, סך הכל עלינו להשגחה ללילה בגלל דלקת ריאות. אנחנו לא מאשימים את איכילוב, היא טופלה במשך 7 שנים יפה מאוד ובמסירות על ידי ד"ר ישורון יום יום, להם אין כל טענה, רק לאותו הרופא שהחליט להרדים ללא חתימתי כאפרטופוס ואותה האחות שאחזה וטיפלה בה בכוח ואלימות כל היד של קארין הייתה כחולה מאחיזה חזקה״.

כזכור לכולנו, וכפי שדיווחנו לכם כאן אתמול בפורטל עומרי חיון, חודשיים אחרי מותה של קארין באומן, שימי תבורי ויהודית באומן תקפו את בית החולים, ועתה הם עולים שלב ומגישים תלונה במשטרת ישראל נגד הרופא המטפל. שימי ויהודית מבקשים כעת מהמשטרה לבדוק למה הרופא ביצע את ההרדמה – אחרי שנים שבהן נטען בפניהם כי הרדמה עלולה להרוג את קארין, כשהיא תחת זונדה. עוד נטען כי בידי הזוג מסמכים המחזקים את טענותיהם.

"אני לא מוותר, במיוחד שהייתי עד לכל התהליך הנוראי הזה ואיך ששמעתי את קארין צורחת מחדר הטיפולים 'אמא, אמא, הם מחזיקים את היד בכוח ואני לא רוצה הרדמה'", אמר לנו שימי. "אני לא יכול לאפשר למשרד הבריאות להחזיק רופא שלא דיבר אמת והרדים אותה כנגד כל הסיכויים", גיביתי את יהודית להגיש תלונה יחד איתי, שתי תלונות – והכל יתברר בגדול, כמה זמן שייקח. העיקר שהרופא הזה יודה בטעות שלא החתים את יהודית שהייתה 24 שעות, מול האף של הרופא, שהבטיח שאם היא תעמוד בהרדמה – יורידו לה את ההרדמה ויעירו אותה", טוען שימי.

לדבריו: "קארין סבלה מדלקת ריאות וקשיי נשימה, בעקבותיהם הובהלה לבית החולים איכילוב. היא נפטרה אחרי 17 שנים שבהן סבלה מאנורקסיה, במהלכן לוותה על ידי אמה יהודית לאורך כל הטיפולים והאשפוזים. כחודש לאחר מותה של קארין, דווח כי מצבה הבריאותי של יהודית, מידרדר. כעת אומרת יהודית: "נעשה הכל להוציא את הצדק, כדי שאשרוד. כל עוד אני מרגישה שמשהו ממש לא היה כשורה – לא אנוח".

"אשתי יהודית במצב נוראי", מוסיף שימי. "הלב שלה אומר ומרגיש מה שאני לא יכול להרגיש – וחסר להם שאאבד את יהודית בגלל רשלנות שלהם. אני מחזק את יהודית בכל הדרכים כדי שתהיה חזקה לילדיה האחרים. היא עוברת תקופה נוראית ומראה שהיא במטרה להשיג צדק. אנשים מטלפנים ללא הפסקה ורואים בה כאם השנה. נלחמת על הצדק גם כשקארין קבורה. בית החולים איכילוב נתן מעצמו הרבה ולא מדובר בכל בית החולים, רק במחלקת טיפול נמרץ כללי, תחת הפיקוח של אותו רופא אכזר".
מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן