אסי עזר: "את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים"

לזה לא ציפינו! בתמונה משותפת שהעלה אסי עזר לחשבון האינסטגרם שלו, בו ניתן לראות אותו יחד עם אלברט בעלו ועם ביתם הקטנה, קיבל טוקבק נוקב, אליו הוא לא נשאר אדיש: "את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים", מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים.

בתמונה משותפת שהעלה אמש (ראשון) עזר, לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "That was just a perfect weekend ❤️", התגובה מאחת הגולשות לא איחרה להגיע: "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם לא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע זה אנחנו ככה נוצרנו", ואסי עזר כמובן לא חסך במילים ובתגובה חזרה.

בסטורי שפרסם, חשף המנחה המפורסם את אותה התגובה של האישה שביקרה בחריפות רבה את משפחתו וכתבה כאמור: "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם לא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע ככה אנחנו נוצרנו". התגובה הזו כנראה הכעיסה אותו וקוממה אותו עד מאוד כי הוא החליט לענות לה בפומבי ואף לכנות אותה טיפשה – "אבל תראי רגע, את גדלת עם אמא ויצאת ממש טיפשה. אז זה סותר את מה שכתבת", כתב.

אותה עוקבת, שכנראה לא ציפתה לקבל תגובה ויחס מהכוכב עם לא פחות ממיליון העוקבים שלו, המשיכה בדעותיה והשיבה לו בחזרה: "מה אתה אומרררר חח הצחקת למה טיפשה בגלל שדעותיי שונות משלך? אז מי פה חשוך ולא מקבל דעות שונות אני או אתה?? תתקדם נשמה".

עזר לא נשאר חייב והשיב מלחמה חזרה: "את טיפשה בלי קשר לדעות שלך. את טיפשה בגלל שאת צרת אופקים, שמרנית שבטוחה שאת יודעת מה נכון ומה לא נכון בעולם. את טיפשה בגלל שיש לך את העזות מצח לכתוב לי משהו למרות שאת ואני לא מכירים בכלל, משהו שאת לא מבינה בו כלום אבל את בטוחה שאם את מרגישה אותו הוא לבטח נכון. את טיפשה כי את אפילו לא יכולה להתחיל להבין את מה שכתבתי כאן. את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך".

התגובות לאירוע לא איחרו לבוא, כאשר חלקן נעו לטובת עזר וחלקן נגדו, כך לדוגמא כתבה אחת הגולשות על הפרשה: "אסי, אם הילדה הזאת טועה זה בטוח לא הדרך הנכונה להסביר לה את זה , כאדם בוגר היה מצופה ממך או להתעלם או להסביר בצורה עדינה יותר אבל איך אתה משתמש בכוח שלך ברשת ועוד מפיץ את זה אתה לא מבין כמה נזק נפשי אתה יכול לגרום לה וכל זה בשביל הכבוד שלך . אם אתה בטוח בדרך שלך אז למה אתה צריך להגיב לה בצורה כזו משפילה ?? בושה שעוד אנשים עושים לייקים פשוט אנשים פחדנים חסרי דעה וחסרי רגישות".

אחרת כתבה: "חשבתי שאתה אדם יותר מתורבת ופיקח כדי להגיב ממקום פחות ריגשי ומתלהם. ועם כל הכבוד ואהבה ילד ללא אמא זה מנוגד לכללי הטבע!! ילד זקוק להרגיש ולחיות עם האמא ממנה נוצר ועם זאת שגדל בריחמה! אין ולא יהיה לעולם אבל לעולם תחליף לאמא!!! לא צריכים להגזים, אולי ילד שגדל לזוג אבות טובים לא יהיה אומלל. הוא יכול להיות מוצלח ביותר. אבל האמא הביולוגית שלו תחסר לו כל חייו. נקודה. ואם אתה לא טיפש ומוכן להסתכל לעובדות בעיניים, רגע בלי תחושות אשמה או נקיפות מצפון, אתה גם יכול להבין".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן