לוסי איוב נפרדת: "תודה שגרמתם לי להיראות טוב ולהרגיש טוב עם הגוף שלי ועם הנפש שלי גם בימים שלא ידעתי לזהות אותם במראה"

רגע לפני שהיא יוצאת לחופשת לידה, מנחת התכנית "רוקדים עם כוכבים" לוסי איוב משתפת בתחושות שלה, "זה לא מובן מאליו להנחות את התוכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה ועוד יותר לא מובן מאליו לקום לעבודה עם חיוך כל בוקר", היא כותבת. מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בפוסט מרגש אותו שיתפה לוסי בנכסים הדיגיטליים שלה, כתבה:" בעוד רגע אני אצא רשמית לחופשת הלידה רגע לפני השידורים החיים של רוקדים עם כוכבים. לקראת התוכנית של הערב אני רוצה לשתף שאני מרגישה כל כך בת מזל להיות חלק מההפקה הבאמת מדהימה הזאת. זה לא מובן מאליו להנחות את התוכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה ועוד יותר לא מובן מאליו לקום לעבודה עם חיוך כל בוקר ועוד יותר לא מובן מאליו כשזה בחודש שביעי, שמיני, תשיעי… מרגישה אסירת תודה לכל מי שעובד כל כך קשה מאחורי הקלעים כדי שתקבלו את התוכן הטוב ביותר"

עוד הוסיפה: "לאנשים של קשת ושל טדי שעושים את העבודה שלהם באהבה כזאת גדולה, באנושיות ענקית ועל הצד הכי טוב. לרקדנים ולכוכבים שנותנים את הנשמה והת*ת. ולנבחרת הקטנה שלי, צוות הביוטי שלי שאני לא מפסיקה להגיד להם כמה הם אנשים לא שפויים אבל זה מה שגורם לי לאהוב כל אחד ואחת מהם מעומק הלב! אתם החברים שלי, הפסיכולוגים שלי, לפעמים הכיתה הטיפולית שלי. תודה שגרמתם לי להיראות טוב ולהרגיש טוב עם הגוף שלי ועם הנפש שלי גם בימים שלא ידעתי לזהות אותם במראה. אוהבת אתכם!".

בהפקת "רוקדים עם כוכבים" לא נשארו אדישים, ובעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית, שיתפו את הפוסט המדובר וכתבו: "מתרגשים בשבילה ועצובים בשבילנו"

מזל טוב ללוסי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן