פשיטת הרגל של ספיר בורגיל מ"האח הגדול": כל פרטי התביעה נחשפה

את הריב המתוקשר בין ספיר לבין שניר מ"האח הגדול", כולנו מכירים, אלא שמקורות יודעי דבר סיפרו לנו שהריב בניהם לא קשור רק לאירועים שדווחו בבית האח, אלא גם לכאלו שלא דובר עליהם יותר מדי – כמו חובות משפטיים וסיבוך משפטי שבו נמצאת ספיר בורגיל – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

במשפטים בודדים הזכירה ספיר בורגיל בבית האח את החובות שיש לה בחוץ, והפעם – החובות נחשפים, ובמלואם, והמציאות? כואבת! בעקבות התביעה שהוגשה במאי 2019, בית משפט השלום בדימונה הוציא פסק דין על פיו ספיר בורגיל מחויבת לשלם לבנק התובע 165,718.26 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט. אחיה, שניר בורגיל, התחייב לשלם לתובע 86,281.68 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט – וזו אחת הסיבות המרכזיות לסכסוך ביניהם – ולא הסיבה שהוצגה לצופים בבית האח.

סכומי החיוב בפסק הדין זהים לסכומי התביעה. "הנתבעים לא הגישו בקשת רשות להתגונן תוך המועד שנקבע בהזמנה", כך נכתב בפסק הדין המקורי. זאת ועוד, בכתב התביעה שהוגש על ידי בנק הפועלים בשנת 2019, נטען כי ספיר בורגיל נטלה בעבר שתי הלוואות מהבנק. הלוואה בסך כ-102 אלף שקלים והלוואה שנייה בסך כ-110 אלף שקלים. על פי כתב התביעה, חתם לה שניר בורגיל על ערבות בהלוואה השנייה, אלו כמובן לא הוחזרו כנדרש. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בדימונה באותה השנה נטען: "הנתבעת לא שילמה את תשלומי ההלוואה הראשונה כסדרה. הנתבעת לא שילמה את תשלומי ההלוואה השנייה כסדרה".

בעקבות העובדה כי התקיימו כשלים ובעיות בתשלום ההלוואה כנדרש, הוגש כתב התביעה כנגד האחים בורגיל, בהתאם לסכומים שנפסקו בפסק הדין. מסכום התביעה הופחת סך של 43 אלף שקלים חדשים שצפוי להתקבל ממכירת כלי רכב המשועבד לבנק בקיזוז הוצאות, סמוך לתביעה, הוצא צו עיקול לרכב מסוג קיה פיקנטו משנת 2014 שרשום על שם ספיר בורגיל. בית המשפט בדימונה קיבל את התביעה וחייב את האחים בסכומים הנקובים בו.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן