דנה בן ארי מחמיאה לדייר אורי נגר, ומקבלת בתגובה את המשפט: "זה לא גבר, זה פח אשפה! בגידות, זלזול"

זוכרים את דנה בן ארי? היא הייתה אחת מהדמויות היותר בולטות ב"אהבה חדשה" ששודרה ברשת 13, ועתה היא לא חוסכת במילים על הדייר החדש בבית "האח הגדול", ומחמיאה לו בשלל גוונים. אולם בתגובה היא מקבלת ריקושטים אודות אורי נגר: "זה לא גבר, זה פח אשפה – בגידות, זלזול? זה הוא" – מערכת פורטל ועמרי חיון עם כל הפרטים!

הדיירת לשעבר מ"אהבה חדשה" דנה בן ארי החליטה אמש (יום ראשון) להתלוצץ בחשבון האינסטגרם שלה, ופרסמה סטורי בו היא מפרגנת רבות לאורי נגר, האקס של ספיר בורגיל (שכעת בזוגיות עם הדייר אברהם). כך כתבה דנה בן ארי על רקע תמונתו של נגר בחדר האח: "לא הבנתי איפה יש כאלה ישראלים. מה זה, כמה הוא חתיך? והגובה, קעקועים. אין אותי. תכניסו אותי לבית עכשיו".

אלא שהתגובות לא איחרו לבוא, דקות בודדות לאחר שפירסמה בסטורי שלה את המחמאות, נשלחו אליה לדבריה הודעות מצד חברה של הגרושה שלו ואישה נוספת שטענו נגדו. "כל מה שאת שומעת על גברים, על בגידות, זה הוא!".

דקות לאחר מכן שיתפה בן ארי בהודעות פרטיות שקיבלה. "את לא רוצה אותו כבעל, תאמיני לי", נכתב לה. "אני דורשת הסבר בפרטי דחוף", השיבה בן ארי בסטורי לעוקבות.

ואכן, בן ארי קיבלה את מבוקשה וקיבלה הסבר מדויק ומדוקדק. "תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב, אני לא יכולה להעלות את השיחה, אבל חברה של הגרושה כתבה לי שהיא אמרה שהוא רק פרצוף יפה. הורידה לי את הרוח מהמפרשים", עדכנה בן ארי בסרטון.

לאחר מכן המשיכה דנה לקבל ריקושטים שליליים חזקים ובולטים במיוחד אודות נגר. "אומרת לך מהיכרות אישית איתו, זה לא גבר, זה פח אשפה. זה כל מה שאת שומעת על גברים, על בגידות, על זלזול, על אחד שחושב שמגיע לו הכל, על אחד שלא רואה אף אחד חוץ מאת עצמו? זה הוא", כתבו לה.

כזכור לכולכם, אורי נגר בן 30, ממיתר, קבלן, גרוש עם שני ילדים.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן