"הישרדות" החלה בליהוקים לעונה חדשה

התגעגעתם? כי בקרוב היא חוזרת למסך של כולנו! אנחנו מדברים כמובן על "הישרדות", והפעם בקונספט חדש ומפתיע במיוחד, אז מי, מה, כמה ולמה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

הישרדות", נחשבת אולי לאחת מתוכניות הריאליטי המוכרות, הבולטות וגם האהובות בישראל, התכנית, שמשודרת בערוץ 13 השייך לרשת, הולכת להיות השנה בקונספט מיוחד וחדש שטרם נראה קודם לכן – והפעם? עונת המשפחות!

מי שילהק השנה את המשפחות אל התכנית המדוברת הוא מורן מרציאנו, אשר כתב כך: "לעונה החדשה והמטורפת של הישרדות אני מחפש צמדים של בני משפחה שרוצים לעבור ביחד חוויה מטורפת".

אל הפרסום הוסיף מרצינו גם את המידע הבא: ""מחפש צמדים של אחים ואחיות, נשואים או גרושים, אמא ובן או בת, אבא ובן או בת, סבתא עם הנכד או הנכדה, סבא עם הנכד או הנכדה, וכל קשר דם כזה או אחר שחייב להיות על המסך".

כידוע לכולנו, פורמט התוכנית מבוסס על תוכנית המציאות האמריקאית "הישרדות" של ערוץ CBS. ההבדל העיקרי בין ההפקה האמריקאית לישראלית הוא בכך שאורכה של עונה בארצות הברית היא של כ-14 פרקים הנמשכים 45 דקות, בעוד שבישראל לכל עונה יש יותר מ-30 פרקים שאורכם בין שעה לשעה וחצי.

מה דעתכם על עונת המשפחות של הישרדות? האם הקונספט יצליח?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן