צפו: סערה ברשת בעקבות ביקורה של דיאן שוורץ בבית "האח הגדול"

דיאן שוורץ ידועה כאחת הדיירות השנויות במחלוקת מהעונה הקודמת של "האח הגדול", כניסתה לצורך משימה לבית האח עוררה ברשת סערות רבות – והרשתות החברתיות לא חסכו במילים! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

בפוסט שעלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של "האח הגדול", נתקלנו בקטע ווידיאו שבו רואים את דיאן מתפרקת בחדר האח, אולם התגובות של הגולשים והעוקבים לא קנו את ההצגה, וכמובן לא איחרו לבוא: "דמעות של תנין", כתבה אחת העוקבות. אחרת הוסיפה: "בטח שלא תקבל חיבוק בריונית ורעה", אחרים הוסיפו: "היית שחור ונשארת שחור!!, "איזה הזויה איפה בדיוק היא מקבלת אהבה תתעוררי! את ההיית נוראית ונשארת ככה, הוסיפה אחרת.

עוד נכתב: "איך זה שאנשים שהתנהגו הכי גרוע מקבלים הכי הרבה במה?,: "מעניין במה איימה על ההפקה כדי שיכניסו אותה שוב… פשוט ביזיון שנותנים לה פרס על איך שהתנהגה. לא אומרת להחרים אבל פרס ממש לא מגיע לה, שתחייה את החיים עם הלקח שלמדה וזהו, אין שום סיבה לתת לה פרס".

יחד עם זאת, מי שחקר לעומק את התגובות הצליח למצוא גם תגובות מנחמות את דיאן כמו: "מודה ועוזב ירוחם", או: "דיאן התנצלה אלף פעמים תעזבו את הבחורה כבר. במיוחד התומכים של סתיו אין לכם זכות דיבור לבקר את דיאן כשאתם תומכים בפסיכופטית סדיסטית כמו סתיו".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן