נעם כהן מ"חתונה ממבט ראשון": "נפלתי על הרצפה ובכיתי, ומיד אחרי זה קמתי ונאטמתי".

הכלה של "חתונה ממבט ראשון", המשודרת בימים אלו בקשת12, נעם כהן, מציינת בדיוק היום (יום חמישי) שנתיים לאחד הימים הקשים בחייה, בו איבדה את היקר לה מכול – אביה: ״אני עדיין מסרבת להאמין, נפלתי על הרצפה ובכיתי, ומיד אחרי זה קמתי ונאטמתי" – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

אין משהו יותר עצוב מלאבד הורה, אם או אב, מדובר באובדן קשה שמלווה את האדם יום יום, שעה שעה, בדיוק היום (חמישי) משתפת הכלה של "חתונה ממבט ראשון" את עוקביה בכאב הפרטי שלה.

כך היא כותבת בסטורי שאותו היא מעלה היום בחשבון האינסטגרם שלה: "היום לפני שנתיים, קרה הדבר הנורא מכל. איבדתי אותך אבא, שאהבתי כל כך. נפלתי על הרצפה ובכיתי, ומיד אחרי זה קמתי ונאטמתי. החור שנפער גדול מדי, לא תוכלי להכיל את כל כולו. היום לפני שנתיים עדיין לא מבינה שאת החור הזה אי אפשר למלא, בזמן שכל כך הרבה אנשים יודעים שאבא שלי איננו, אני עדיין מסרבת להאמין״.

״מאותו יום לפני שנתיים, בית הקברות קיבל משמעות אחרת ומקום לפקוד אותו לפחות פעם בשנה. מאותו יום אני מנהלת שיחות מול שמיים, מים ואוויר, ומול אבן אחת שרשום עליה באותיות גדולות השם שלך. מאותו יום אני ממש כבר לא אותו בן אדם. השתנתי הרבה, התבגרתי, עברתי חוויות מטלטלות, ועצומות. מתקשרת איתך רק בחלומות. מתגעגעת אליך אבא שלי".

לסיום כתבה: "הלוואי ולא היינו צריכים לציין את היום הזה מלפני שנתיים", והוסיפה אימוג'י של לב שבור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן