רוי "מהאח הגדול" הותקף באלימות קשה: "אתה חתיכת אפס! אתה לא גבר, אתה קוקסינל! מה עשית ללין?"

זוכרים את רוי? או שהספקתם כבר לשכוח? הדייר שהודח בשלבים מאוד מוקדמים מבית "האח הגדול", העלה פוסט פיסיבוק מפורט במיוחד שבו הוא מסכם את החוויה, את היחס שלו לדיירת לין, ואת המסקנות שלו מבית האח הגדול – וגם, למה הותקף ברחוב ואיך כל זה קשור ללין? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

לאחר שהותו בבית האח, העלה רוי פוסט המסכם את החוויה שלו בבית ובו הוא כתב: "הכל משתבש לטובה ובמהירות. הכניסה, הבית, ההכרות, הזוגיות, היציאה. עוד לא הספקתי לעכל כלום. פתאום סלפיז ברחוב, הודעות מכל מקום, הרבה שיח, הרבה שאלות- רווק/לא רווק, מתחרט/לא מתחרט מה הייתי משנה, למי התחברתי ולמי לא". לגבי הזוגיות עם לין אלפי אמר רייניש: "בדרך שלי בתוך בית האח הגדול הלב התערב, הרגשות צפו וגרמו לשינוי של כיוונים".

רבים מקהל מעריציה לא בדיוק אהבו את היחס לה זכתה אלפי ותקפו ברשתות החברתיות את רייניש במילים קשות. אלא שלפני מספר ימים, הביקורות חצו את הגבול: רייניש הותקף על ידי שני גברים במרכז תל אביב ויצא נסער.

בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו שיתף רייניש באירוע, וכך כתב: "אני אשמח לשתף במקרה מאוד מצער ומבאס שקרה לי, הייתי בדרך לחדר הכושר שלי במרכז תל אביב, עצרתי עם האופנוע שלי ברמזור אדום. הייתי עם מוזיקה בקסדה שלי ולא שמעתי כלום בהתחלה. פתאום אני קולט שני הולכי רגל שעוברים מולי במעבר חצייה והרמזור שלהם מתחלף לאדום והם לא ממשיכים, לא מתקדמים, נעמדים מול האופנוע שלי וחוסמים אותי".

עוד הוסיף: "ואז אני קולט איזה שני ערסים בבונים מקללים אותי 'אתה חתיכת אפס! אתה לא גבר, אתה קוקסינל! מה עשית ללין? איזה קטעים דפקת ללין' ועוד ועוד דברים שאני אבחר לצנזר. בהתחלה הייתי בהלם, אמרתי אולי אם אני אתעלם הם יעזבו אותי. אני רואה שלא רק שהם לא עוזבים, הם מתקרבים אליי ואחד מהם מקרב את המצח שלו לקסדה שלי. פשוט הייתי בהלם. מאיפה האומץ? מי אתה? מה אתה מתקרב אליי? מה אתה מביע את הדעה שלך בצורה אלימה כל כך? מה אתם מקללים אותי? גם אם אתם לא מסכימים עם משהו שראיתם על המסך שמישהו עשה, יש דרך להביע את הדעה שלכם".

לבסוף סיכם: "חוויתי את כל הביקורות שאפשר בשלושה השבועות האחרונים. צורה כזאת שמישהו מתקרב אליך באלימות? זה לא עובד ככה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן