אביבית בר זוהר על החרם נגד סתיו קצין: "התעללו בה, הייתי באה ומחבקת אותה. אפס לב"

"האח הגדול" או עלילות סתיו בבית "האח הגדול"? אנחנו עדיין מבולבלים! אבל דבר אחד בטוח: סתיו קצין נחשבת לדיירת הבולטת ביותר, שקוטפת את זמן המירבי והארוך ביותר בתולדות הפרקים של "האח הגדול", מה הפעם קרה?ולמה יצאה אביבית בר זוהר להגנתה, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

כך כותבת אביבית בר זוהר על סתיו קצין: "כנראה שהיא החליטה להיות הקורבן, אבל 'סצינת המקלחת' הייתה מחרידה, זו הייתה התעללות. גם אם היא הייתה האויבת הכי גדולה שלי בבית, הייתי באה ומחבקת אותה. אפס לב. זה מעשה שאי אפשר לסלוח עליו"

להזכירכם, רק הבוקר פרסמנו כאן בפורטל עומרי חיון כי דניאל ציוני, פליט "האח הגדול", שהרבה לדבר ולהגיד את כל מה שהוא חושב, בשיחה עם TMI מסר את הדברים הבאים: "לכל יפי הנפש המרחמים למיניהם צר לי לבשר לכם, סתיו קצין באה מוכנה וערוכה ועושה עליכם סיבוב רציני כדי לקושש כל קול אפשרי. גברת בלונדי מבינה מה עובד מול המצלמות ומה ייתן לה זמן מסך בחוץ. תדמית 'ילדת הרחוב הדחויה' עם דמעות התנין אולי עובדת על הצופים אבל עליי לא ופייק סופו לצוף ולהתגלות".

עוד הוסיף: "כל העונה נמנעתי מלהביע את דעתי לטוב ולרע לגביה אבל הגיעו מים עד נפש ואם אני הייתי בסיטואציה איתה בתוך הבית אין לי ספק שהייתי חונק אותה עם התוספות וגורם לה לטראומה וזעזוע שיגרמו לה לעלות במדרגות בלי להסתכל לאחור מרוב בושה. היא מביכה, היא פתטית וההתנהגות שלה מקבלת ממני עשר בסולם התשחררי אותנו ממך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן