צפו: נחשפה תמונתה של בר כהן מ"האח הגדול" מספר המחזור שלה

זוכרים את בר כהן? כן כן, אנחנו יודעים שאתם כל-כך עסוקים בעונה הנוכחית של "האח הגדול" שהספקתם כבר לשכוח את העונות הקודמות, אבל כשאנחנו כותבים בר כהן – אנחנו מתכוונים לדיירת לשעבר בבית האח, שחושפת תמונות מביכות שלה מהילדות – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

זה הרגע המביך ביותר של כל אחד מאתנו בערך, ספר המחזור – התמונה שמצלמים אותנו, לצד הטקסט המביך יכולים לגרום לכל אחד שחווה זאת להסמיק, אבל מה קורה שתמונה כזו נחשפת כשאתה סלב? אאוצ'.

לפורטל עומרי חיון הגיעה בבלעדיות התמונה המדוברת, ולנו נותר רק לשתף אתכם בתמונה הזו.

בעבר שיתפה אותנו בר כהן על יחסיה עם אליאב מהאח הגדול, כאשר נשאלה איך החיים עם אליאב? "קודם כל אליאב? מה אני אגיד לך, מושלם. חיי זוגיות זה יום ככה יום אבל בגדול מושלם". לאחרונה הוא אמר בכל הזדמנות שהוא היה שמח להתחתן איתך ולהביא עוד ילדים, מה עמדתך בנושא? את לא ממש הגבת. רואה את עצמכם מקימים משפחה משלכם? "כן בדיוק מלא בנות שלחו לי הודעות על זה שהוא כל הזמן אומר שהוא רוצה להתחתן ואני לא מגיבה ו'חושבת על זה'. אז ממש לא. אני הלוחצת. אני מחכה. אמרתי לו "אולי אני אציע לך בסוף?".

איך היית רוצה שהוא יציע לך נישואים? "יאו הכי אינטימי, הכי פשוט. אני כל הזמן אומרת שכשיש לך ילד אז את יודעת שמה שחשוב זה היום אחרי. היום של החתונה הוא באמת מאוד מרגש אבל היום אחרי זה מה שחשוב. אז הכי אינטימי, הכי שלנו בלי רעש וצלצולים בלי השלט של "התינשאי לי". לא על הספה אל תגזימו, תנו לגבר להשקיע קצת. הוא יודע אנחנו לא מחפשים לבזבז זמן. אנחנו רוצים את זה שנינו ובעזרת השם".

צפו בתמונה:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן