לרה מטודי: "אולי חלקכם ראיתם בי צד של רוע או שנאה, לפעמים איבדתי את העשתונות"

היא הודחה ביום ראשון האחרון מ"האח הגדול", וכמובן שמיהרה להספיק להשלים את כל מה שפספסה מחוץ לבית האח, בפוסט מפורט במיוחד בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה היא מספרת על החוויה שלה בבית האח ולא חוסכת במילים מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אל תמהרו להספיד אותה! לרה בת 50+ מאשקלון. בעלת מכון לפילאטיס, גרושה עם שלושה ילדים. עלתה לארץ מדרום אפריקה לפני כ-30 שנה והתמקמה באשקלון בעקבות האהבה. עושה בוטוקס עוד מצעירותה ואינה מוכנה שיראו אותה ללא ג'ל בשיער, וכידוע לכם, ביום ראשון האחרון היא הודחה מבית האח הגדול כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון.

אז נכון, מה שנזכור מהפרק האחרון של "האח הגדול" זה ככל הנראה את סתיו קצין שמקבלת אינספור זמן מסך בתכנית, אך אל תמהרו לשכוח את הדיירת לרה מטודי (או בכינוי השני שלה: "סתומה"), כאשר הודחה אמש מבית האח הנגדול. מטודי, שנחשבה לדיירת מצחיקה ומסקרנת במיוחד, הודחה אחרי 41 ימים בבית האח הגדול, ונדמה שמשם הכל היסטוריה. קהל הצופים של לרה, כמעט כמו לכל מתמודד בבית האח, התחלק לאלו שאהבו את השנינות, את ההומור ואת השפה המצחיקה שלה (שבטוח עשתה חיים קשים מאוד למתמללי התכנית), ולאלו שתמכו לכך שהיא תעלה במדרגות הבית, ותצא מבית האח ומוטב שעה אחת קודם.

אתמול מפרסמת לרה בעמוד האינסטגרם שלה את הטקסט הבא: "טוב אז לאחר התאוששות קצרה, הגיע הזמן להגיד כמה מילים. אחרי תקופה של 40 יום בבית אפשר להגיע שעברתי חוויה ומסע דרך, מסע שללא ספק שינה לי את החיים מקצה לקצה".

עוד הוסיפה וכתבה: "אולי חלקכם ראיתם בי צד של רוע או שנאה, אני רוצה להגיע שלא תמיד הכל נראה כמו שזה נראה, רק מי שנמצא בתוך הבית הזה יכול להבין את סיר הלחץ שנמצאים בו, כן לפעמים איבדתי את העשתונות אבל אין מה לעשות זה חלק ממי שאני. אני לא מצטערת על שום דרך או מעשה שעשיתי".

באיזה צד אתם הייתם?

צילום: יח"צ, ערוץ 13.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן