עדן חסון: "אני רוצה לשרת את המדינה, שייבחר נציג מיועד לאירוויזיון"

ממש בקרוב חסון צפוי להיכנס לנעליה הגדולות (במיוחד!) של נינט טייב שלא תמשיך לעונה נוספת ומצטרף לעונה העשירית של הריאליטי המוזיקלי לצד צוות השופטים הקבוע שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר, ולמנחים אסי עזר ורותם סלע – מה היה לו לומר רגע לפני שכל הבאלגן מתחיל? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

בתוכניתו של דידי הררי בתכנית הרדיו המוכרת שמושמעת ב- 103FM סיפר חסון על השיר החדש "החיים לפניי" וכמובן, גם על הבחירה להשתתף בריאליטי. לגבי השתתפותו ב"כוכב הבא" השיב חסון "זה נורא מרגש. יש פאנל שופטים מדהים, זה יהיה לצד אסף אמדורסקי, קרן פלס, איתי לוי, רן דנקר ושירי מימון. זה לא פשוט. אני חושב שאני נאמן יותר לקהל בבית ואני רוצה לשרת את המדינה, שייבחר נציג מיועד לאירוויזיון, שהוא יחזור הביתה. אולי גם ככה על הדרך לחטוף כמה מהם להחתים אותם אצלנו במשרד".

רק לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון , כי נינט טייב פרשה מהתכנית "הכוכב הבא". כעת למערכת הפורטל נודע כי מי שיחליפה הוא הכוכב עדן חסון. זוכת ״כוכב נולד״, שהייתה אחת השופטות המדוברות והבולטות בריאליטי השירה של קשת 12, לא תמשיך לעונה נוספת. את מקומה ימלא הזמר הכוכב, עדן חסון. בריאיון לעיתונאי רן בוקר מאתר "ווינט" סיפר וחשף חסון בין היתר כי "אני לא בתחרות עם אף אחד, אני לא במשבצת של הזמר שהצעת, אני לא במשבצת של עומר אדם או אייל גולן. עומר מופיע והוא מוערך, גם אני מופיע ומוערך. מה הבעיה? יש מקום לכולם. בסופו של דבר זה גם תקופות מי יותר ופחות בולט. אני מבחינתי עושה את המוזיקה שלי" אמר הכוכב.

לסיום, נציין כי הכוכב התייחס גם למערכות הזוגיות בחייו ואמר כי "בחיי האישיים – לגדל ילד, ובקריירה – להישאר פה עוד הרבה שנים. גם להתחתן. לגדל ילד יותר בוער בי מאשר להתחתן. אני מאמין בהורות משותפת. אני רוצה תא משפחתי".

מערכת הפורטל מאחלת בהצלחה לכוכב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן