צפו: אילנית לוי ואלירז שדה עוזבים את הארץ

זוכרים את יום ההולדת של אילנית לוי? מגניב! זוכרים את המתנה של אלירז שדה ליום ההולדת שלה אילנית לוי? מגניב! (רמז: המתנה הייתה חופשה), ועכשיו – החופשה יוצאת לפועל, דווקא היום (שלישי) יום השיבוש הגדול, יוצאים הזוג לנתב"ג לחופשה יחד עם כל המשפחה המורחבת – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק אם הזוג האוהב נתקע בפקקים ואם המטוס המריא בשלום וחזרה עם כל התשובות!

הזוג האוהב, יחד עם כל (אבל כל!) המשפחה המורחבת תייצבו היום בשעות הבוקר המוקדמות בדיוטי פרי בנתב"ג בהרכב משפחתי מלא (כבר אמרנו, לא?), הכולל גם את בתם המשותפת אריאה, אלין וליאם גולן, ומשפחתה של לוי – אימה ואחיה, כולם בדרך לחופשת בטן גב בסלוניקי שביוון – האמת? עשו בשכל וברחו מההפגנות והבאלגן בישראל!

בסטורי שהעלה אלירז לפני כשעה: "טוב חברים, כפי שאתם רואים, אנחנו נחתנו, האריזה שלנו מאוד מסודרת, נחתנו בשדה התעופה בסלוניקי, שימו לב לכמות המזוודות בעגלה, חלום אחד שרציתי להגשים אותו – שלא יהיו שקיות, שלא יהיו אלתורים, שכל המזוודות יהיו בצבע אחד, שמשהו יקרה – גם לכם היה חלום כזה?", הוא שואל את העוקבים שלו באינסטגרם.

רק לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי בשבוע שעבר חגגו הזוג האוהב אלירז ואילנית יחד עם כל המשפחה, בסטורי שהעלה אלירז שעה, בעלה, כתב: "הכי צעירים ומגניבים כאן בדוק יעני", כאשר הופתעה שדה שבסוף הארוחה הוציאו לה צוות המלצרים קינוחים מפנקים במיוחד, כשברקע מתנגן השיר: "יש לי יום הולדת" של הזמר אליעד. לבסוף: "הוא גמור מהסוכר" נכתב בסדרת הסטוריז שהעלו הזוג האוהב, כאשר רואים את אלירז שפוך מעייפות לאחר שאכל את כל הקינוחים!

על סט הצילומים אליהם הצטלמה השבוע, שיתפה אילנית לוי על המתנה המפתיעה שהעניק לה בעלה וסיפרה כי שדה הזמין לו ולה חופשה חלומית ומפנקת ב…. יוון, כשהוא שומר לעצמו עד הרגע האחרון את היעד הנבחר מבין האיים הנחשקים. רגע אחרי שלוי שמחה והתרגשה על החופשה הזוגית והשקטה מהילדים, עדכן אותה בעלה, אלירז שדה בסטוויסט והתפתחות נוספת בעלילה, הם לא טסים לבדם, אלא הוא הזמין כרטיסים גם לילדים, אלין וליאם ובתם המשותפת אריאה… כן כן, אם כבר חופשה אז ברור שעם כל המשפחה!
ואם כבר כל המשפחה, למה רק ילדים?! מחופשה רומנטית ל.. חופשה משפחתית מלאה! אל המשפחה הצטרפו גם אימה של אילנית ולוי ואפילו האחים שלה! והכול? מהכיס של אלירז שדה. יאללה, שיהיה להם לבריאות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן