צפו: זו המתנה המפתיעה במיוחד שאלירז שדה הביא לאילנית לוי ליום הולדתה!

מזל טוב כבר אמרתם? אחרי שחגגו כמו שצריך, יחד עם כל המשפחה, הגיע השלב ל.. מתנות! ניחשתם נכון, אז מה הביא אלירז שדה במתנה לאילנית לוי? לא תאמינו! מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

יש בקהל מישהו שלא מכיר את אילנית לוי?? אילנית לוי-שדה נחשבת כיום לדוגמנית, שחקנית טלוויזיה ומנחת טלוויזיה ישראלית, ואיך אפשר שלא? מלכת היופי של ישראל לשנת 2001. כיאה למישהי בעלת כ"כ הרבה טייטלים – נדרש לחגוג יום הולדת ברמה! ואם חוגגים, כמובן.. חובה מתנות!

אבל לפני הכול וקודם כל תגידו לה מזל טוב! היא נולדה ב-7 ביולי 1982, וכיאה למי שחוגגת 41, צריכים לחגוג בכל הכוח! ואיך הכי כיף לחגוג? כמובן, במסעדה מפנקת, עם אוכל טעים, ואיך אפשר שלא? קינוחים, הא וגם.. מוזיקה!

כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון בשבוע שעבר חגגו הזוג האוהב אלירז ואילנית יחד עם כל המשפחה, בסטורי שהעלה אלירז שעה, בעלה, כתב: "הכי צעירים ומגניבים כאן בדוק יעני", כאשר הופתעה שדה שבסוף הארוחה הוציאו לה צוות המלצרים קינוחים מפנקים במיוחד, כשברקע מתנגן השיר: "יש לי יום הולדת" של הזמר אליעד. לבסוף: "הוא גמור מהסוכר" נכתב בסדרת הסטוריז שהעלו הזוג האוהב, כאשר רואים את אלירז שפוך מעייפות לאחר שאכל את כל הקינוחים!

על סט הצילומים אליהם הצטלמה השבוע, שיתפה אילנית לוי על המתנה המפתיעה שהעניק לה בעלה וסיפרה כי שדה הזמין לו ולה חופשה חלומית ומפנקת ב…. יוון, כשהוא שומר לעצמו עד הרגע האחרון את היעד הנבחר מבין האיים הנחשקים. רגע אחרי שלוי שמחה והתרגשה על החופשה הזוגית והשקטה מהילדים, עדכן אותה בעלה, אלירז שדה בסטוויסט והתפתחות נוספת בעלילה, הם לא טסים לבדם, אלא הוא הזמין כרטיסים גם לילדים, אלין וליאם ובתם המשותפת אריאה… כן כן, אם כבר חופשה אז ברור שעם כל המשפחה!

ואם כבר כל המשפחה, למה רק ילדים?! מחופשה רומנטית ל.. חופשה משפחתית מלאה! אל המשפחה הצטרפו גם אימה של אילנית ולוי ואפילו האחים שלה! והכול? מהכיס של אלירז שדה. יאללה, שיהיה להם לבריאות!

בפוסט שפרסם שדה בחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונה משפחתית מחופשה, כתב כך:
"אהובתי מזל טוב ❤️
כל שנה שעוברת…
את חכמה ויפה יותר 👑
לומד ממך להיות טוב יותר 😊
מתפלל שמצליח לעשות אותך מאושרת 🎂
הילדים והבית מתמלאים מנשמתך 🌺
מעריץ אותך יותר 🦁
את מפזרת יותר טוב בכל מקום שמגיעה 😘
אאחל לך שתמשיכי להיות מושלמת בשבילך ובשבילנו 😍🥰🫠
שלך אוהב תמיד
אריאה כמובן מצטרפת לברכות כי בנוהל הגדולים כבר בשליטה מלאה 👶🐣
מאמי ❤️"

מערכת פורטל עומרי חיון מאחלת מזל טוב לזוג האוהב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן