בדרך לפרישה שנייה העונה? לין ביקשה לעזוב את בית "האח הגדול" מיידית

בדרך לפרישה שנייה העונה? אחראי שהדייר גיא איתן עזב את בית "האח הגדול" עתה מבקשת, בפעם השנייה, הדיירת לין לעזוב את הבית – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

בתעודת הזהות שלה טרם כניסתה לבית הוצגה לין כבת 20 מהרצליה. מאמנת כושר, רווקה פלוס ילדה. עד גיוסה שיחקה כדור-יד בנבחרת ישראל. שירתה בצבא שירות קרבי שבמהלכו ילדה בהפתעה את בתה בעקבות הריון קריפטי. לאחרונה סיימה קורס מאמני כושר בוינגייט, וכעת נשאלת השאלה האם לין תעזוב את הבית?

בשיחה שהתקיימה בין האח הגדול לבין לין, נראה כי לין החליטה לוותר סופית, כאשר התעכבה זמן רב אצל חדר האח הגדול, ודיירי הבית מבינים לאן הרוח נושבת. כעת נשאלת השאלה האם בפעם השנייה צפוי לעזוב דייר את הבית ומה זה אומר על העונה הנוכחית?

כזכור לכולנו, נוהל עזיבה הוא נוהל שמופעל על ידי כל אחד מדיירי הבית למשך 24 שעות עד ההחלטה הסופית האם הוא רוצה להישאר או לפרוש. בזמן זה עושה האח הגדול כל מה שהוא יכול כדי להשאיר את הדייר בבית, אם עדיין במהלך 24 השעות הדייר מחליט לעזוב סופית, כמו שהיה במקרה של גיא איתן, ההחלטה היא סופית ומוחלטת, שייר שמפעיל במהלך העונה את נוהל העזיבה בפעם השלישית, עוזב באופן מיידי ומבלי לחכות 24 שעות.

מה דעתכם? התקף של תשומת לב מיותר של הדיירת לין? או שהיא באמת מתכוונת לעזוב את הבית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן