מאיה ורטהיימר: "כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס"

מה קרה למאיה ורטהיימר? כאשר בחרה לפרסם את הכיתוב הבא בחשבון האינסטגרם שלה: "כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס" – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בשנים האחרונות אתם בוודאי מקשרים את דמותה של מאיה ורטהיימר עם תוכנית ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" אותה היא מגישה, אולם הנ"ל מכורת במיוחד ומתחזקת חשבון אינסטגרם ללא מעט עוקבים.

השבוע, מאיה רק רצתה לעשות מקלחת אחת קטנה ותמימה, כאשר גילתה שבסיומה של המקלחת המפנקת, בחדר השינה שלה ממתינים לה 2 גברים זרים בחלון, בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, נראית הכוכבת ורטהיימר כשהיא עטופה כל כולה במגבת, ממש שניה לאחר שסיימה להתקלח, אלא שאז בדיוק היא ממש אבל ממש לא ציפתה להיתקל בשני גברים זרים, שאותה איננה מכירה כלל וכלל, בתוך חדר השינה שלה, טוב, כמעט. הכוכבת שמתגוררת במגדל גבוה ומפואר מאוד הופתעה לגלות שני אנשים זרים לחלוטין נמצאים בין שמיים וארץ, שמשפצים את הבניין מבחוץ, במהלך עבודות תחזוקה.

מאיה כמובן נבהלה מאוד, וכתבה כך: "כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס".

סוף טוב, הכל טוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן