מדונה על מצבה הרפואה: "אני שונאת לאכזב אנשים"

כולנו מכירים אותה, כולנו דאגנו לשלומה, וכולנו יכולים עכשיו לקחת אנחת רווחה, אחרי שמדונה מעדכנת על מצבה הבריאותי – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק את כל הפרטים וחזרה עם תשובות!

לאחר ששהתה בבית החולים, הזמרת המפורסמת, מדונה, בת ה-64 מעדכנת על מצבה הבריאותי והרפואי ומשתפת כי עובר עליה זיהום חיידקי חמור מאוד מה שהוביל אותה הלגיע למחלקות הטיפול הנמרץ של בית החולים.

כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה לכל עוקביה: "תודה על האנרגיה החיובית, התפילות ומילות הריפוי, הרגשתי את האהבה שלכם. אני בדרך להחלמה ואסירת תודה על כל הברכות שקיבלתי. הפוקוס שלי עכשיו הוא הבריאות שלי, והתחזקות ואני מבטיחה שאשוב להופיע ברגע שאוכל".

עוד הוסיפה: "המחשבה הראשונה שלי כשהתעוררתי בבית החולים הייתה הילדים שלי, המחשבה השנייה שלי הייתה שלא רציתי לאכזב אף אחד שקנה ​​כרטיסים למסע ההופעות שלי. גם לא רציתי לאכזב את האנשים שעבדו איתי ללא לאות במהלך החודשים האחרונים כדי ליצור את המופע שלי. אני שונאת לאכזב אנשים".

כזכור לכולנו, לפני מספר ימים פירסמנו לכם כאן בפורטל כי כך כתב המנהל "בעקבות מצבה הרפואי, נאלצה מלכת הפופ בת ה-64 לדחות את סיבוב ההופעות הקרוב שלה Celebration שתוכנן לצאת לדרך ב-15 ביולי. "אנו נאלצים לבטל את כל התחייבויותיה, כולל סיבוב ההופעות", כתב עוזרי בפוסט. "נעדכן אתכם בפרטים נוספים ברגע שיהיו, כולל מועד פתיחה חדש של סיבוב ההופעות ומועדים חדשים לכל ההופעות".

לסיום נציין ונזכיר כי הסבב הטרי של הכוכבת עומד בסימן 40 שנות קריירה אמור היה להיפתח בקנדה. עוד נוסיף כי לסיבוב נקבעו 84 הופעות ברחבי העולם, בהן בבריטניה, צרפת, גרמניה ואיטליה והוא אמור להיחתם ב-30 בינואר במקסיקו סיטי. מערכת הפורטל מאחלת בריאות איתנה.

מערכת פורטל עומרי חיון מאחלת בריאות שלמה לזמרת המפורסמת!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן