בן או בת? אתם לא תאמינו מה מצפה לספיר סבן בבטן

מאז הבשורה כי היא בהיריון, נשאלת השאלה הגדולה ביותר – בן או בת – מה מצפה לספיר סבן בבטן? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון לפני מספר שבועות, שמונה חודשים לאחר שהתחתנה, הזמרת הכוכבת ספיר סבן לבחיר ליבה תום קנור, השניים מצפים כעת לילד ראשון,

כידוע הזוג הפוטוגני באו בברית הנישואים לפני שמונה חודשים, וממש לפני כמה שבועות שיתפה שזה חודש רביעי למי שאין כוח לפתוח מחשבון שבועות לחודשים בגוגל, מה שנקרא 'בלי עין הרע'. יודעי דבר סיפרו וחשפו למערכת הפורטל כי הזמרת סבן מרגישה נהדר, ומתרגשת מאוד מהשלב הבא בחייה.

נכון שלאחרונה מפורסמות רבות בביצת הסלבס מעדיפות לשמור את מין היילוד לעוד אייוונט שיעלה קצת את הטראפיק ויספק להן עוד תנועה לעמוד האינסטגרם שלהן, אבל הזמרת הטורקיה המוכרת (דה וייס, זוכרים, כן?!) בחרה שלא לשמור בבטן, ובטח תשמח כשקרוביה ידעו כי שהשניים מצפים לבן בכור. מברוק!

עוד נגלה לכם כי הכוכבת המוכשרת מצטרפת לשורה מרשימה של כוכבות שנמצאות בהריון בימים אלה רוני דלומי, שי מיקה יפרח, לוסי איוב. הכוכבות עתידות בקרוב מאוד להפוך לאימהות בפעם הראשונה.

שיהיה במזל טוב! מערכת פורטל עומרי חיון מחכה להזמנה לברית!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן