משבר בזוגיות? מה קורה בין נויה אריאלי לדור טאוב מ"אהבה חדשה"?

את הדרמה שנרקמה לכולנו על גבי המסך הטלווזיוני דרך דמותם של נויה אריאל ודור טאוב, ב"אהה חדשה", כנראה שלא נשכח זמן רב! הזוג שהספיקו לאהוב, להיפרד ולפרק את החבילה, לחפש בני זוג חדשים, ולבסוף גם לחזור ולאחד את הקשר – נמצאים במשבר חדש בזוגיות? כן לא? שחור לבן – מערכת פורטל עומרי חיוןיצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

את שני יוצאי הריאליטי "אהבה חדשה", דור טאוב ונויה אריאלי, כולנו זוכרים, הם הפתיעו את כולנו במהלך העונה האחרונה ששודרה ברשת13 אחרי שבחרו לסיים מוקדם יחסית את מערכת היחסים ביניהם, לוותר, ולחפש בני זוג פוטנציאליים אחרים, אבל לאחר מכן החליטו לתת לזוגיות הזדמנות נוספת, ולבחון האם הם מתאימים, הוא אמר שהוא רוצה, היא אמרה שגכם היא רוצה, ומשם הכל היסטוריה.

אלא שמאז הם נראו צמודים מאוד, ועל אף שכבר בפרק האיחוד גילינו שלא מדובר בהכרח במערכת יחסים מאוד יציבה, אחרי שהשניים הספיקו כבר להיפרד ולחזור. יחד עם זאת, האמנו שאהבה מנצחת הכול, ויש למערכת היחסים בין נויה ודור סיכוי אמיתי של ממש, אולם אמש – (יום שבת), העלתה נויה סדרה של שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, אחת השאלות שנשאלה נויה היא: "מה עם דור", על ידי עוקבת הדוקה ששמה לב שדור לא מככב זמן רב בסטורי של נויה, אתם יכולים לנחש מה הייתה התשובה של נויה?

נויה השיבה לאותה העוקבת, וגם לכולם: "לא יודעת, תשאלי אותו:)". בדיקה לעומק בחשבונות האינסטגרם של השניים מגלה לנו שלנויה אין תמונות עם דור בפיד, אפילו לא תמונה אחת, ולדור לעומת זאת יש תמונה אחת בלבד עם נויה. האם זה אומר משהו? ריב מתחת לרדאר? אולי פרידה? ימים יגידו

כך או כך, נאחל לזוג בהצלחה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן