חשיפה: אלו הם החיים הסוערים של דייר "האח הגדול" בן כפי שלא הכרתם מעולם!

איך אומרים אצלנו? מים שקטים, חודרים עמוק! במקרה הזה, כנראה עמוק מאוד, יצאנו לבדוק לעומק את כל ההיסטוריה של בן ויארניק, דייר "האח הגדול" שנחשב לאחד הדיירים היותר שקטים בעונה הנוכחית, וחזרנו עם עובדות מפתיעות! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בתעודת הזהות שלו עם כנסיתו לבית "האח הגדול" הוגדר בן כך: בן 32 מאלפי מנשה. נשוי ואב לשניים, מתקין פרקטים. גדל ברמת השרון אצל סבו וסבתו. בוגר פנימיית נירים, דובר צרפתית, מכוסה קעקועים שאת רובם אשתו קעקעה לו.

בעברו הרב גילינו כי לאחר שננטש על ידי אמו. הוא הסתבך עם המשטרה והגיע לכפר הנוער נירים ושינה את סיפור חייו ב-180 מעלות: "הייתי ילד מטומטם", אמר הטיפוס הקשוח. חייו כנער היו נוראיים כהגדרתו. הוא החל להסתובב ברחוב ולהתחבר לאנשים בעייתיים, וכבר בגיל 15 וחצי הוא קיבל את התיק הראשון שלו במשטרה. "הרזומה" שלו כלל גניבות אופנועים, מכות לשוטרים, נזק לרכוש משטרתי ועוד.

הכתב אשר אטדגי, ממקומון ynet כפר סבא מדווח כי: בפני הנער בן עמדה האפשרות, עקב ריבוי התיקים, או לאחדם ולהגיע לכלא אופק, או ללכת לשיקום בכפר הנוער נירים לנוער בסיכון. בהתחלה הוא מתח את הגבולות, עישן, שתה אלכוהול בצורה חולנית, עד שמדריכיו החליטו שעד כאן, הם הקימו אוהל באמצע הפנימיה, בחצר, זה היה בחורף, ואמרו לו שהוא הולך לשהות שם עד להודעה חדשה. שלושה שבועות, בגשם ובקור בתוך האהוב במרכז הכפר, ישב לו בן ויארניק, לבדו, ובתקופה זו לדבריו קיבל את "הכאפה": "הבנתי שזו לא הדרך, שיניתי פאזה. אם לא היה האוהל הזה, אני לא יודע איפה הייתי היום".
בן התגייס לצה"ל, סיים את שירותו הצבאי והחל לעבוד כמתקין פרקטים, התחתן עם מור והביא לעולם שני ילדים מקסימים: "הקמתי משפחה לתפארת, אני חושב. כולם רואים אותי כמו טיפוס קשוח, אבל למעשה אני ביצת קינדר בפנים".

עוד הוא מוסיף כי: את רוב הקעקועים בהם הוא מכוסה קעקעה אשתו ואם שני ילדיו מור. עם כניסתו לבית היא ביצעה מחווה מרגשת לבעלה, כזאת שתיזכר לעד. היא קעקעה על כף ידה את המשפט: ״בן הזוכה שלנו, 2023״.

מעמותת נירים מסרו: "אנחנו מאחורייך בן. אין לנו ספק שתכבוש את כולם עם הכוחות המיוחדים שלך. מאחלים לך המון הצלחה בתוכנית ובטוחים שתגיע רחוק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן