חדשות עצובות: קסניה טרנטול ובעלה נפרדו

חדשות עצובות בתעשיית הסלבס הבוקר: קסניה טרנרטול ובעלה נפרדו – אז מה באמת קרה שם, ואיך יכול להיות שמזוג אוהב שמעלה המון תמונות לאינסטגרם, הם מחליטים לפרק יום אחד את החבילה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק!

כן, זה סופי, וכן, זה מוחלט: קסניה טרנטול ובעלה כרמי עמר נפרדו. השניים שנישאו בחודש יוני 2021, חוו בחודשים האחרונים ממשבר זמני ביחסים וחזרו זה לזרועות זו, וכעת השניים החליטו שהם לא יכולים לתקן, ואולי אפילו מוטב שלא, ועל כן לקחו החלטה סופית ומוחלטת: לפרק סופית את הזוגיות וקסניה עזבה את הבית.

כזכור לכולנו, זו ממש לא הפרידה הראשונה של בני הזוג, שחוו משבר שלושה חודשים בלבד אחרי החתונה, וכבר אז הפכה הזוגיות שלהם מאתגרת מתמיד. אולם, נדמה כי הצליחו בעבר להתגבר על התקרית ולחדש את הזוגיות, אולם הוויכוח הבא לא איחר להגיע, ועתה נראה כי זה מאוחר מדי וטרנטול כבר הספיקה לעזוב את הבית המשותף ולעבור לדירה ששכרה מחוץ לתל אביב.

אז האם יש להם סיכוי? ממה שכבר למדנו מהעבר, הפרידה אמנם נראית סופית מתמיד, אבל כולנו כבר נוכחנו לדעת שהחיים מפתיעים, לא צפויים ושפעמים רבות האהבה חזקה יותר מהכול, במיוחד כשזה נוגע לו ולה – אז, איך אייל גולן שר? "ימים יגידו"…

אז האם האהבה מנצחת? כנראה שלא תמיד!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן