נפרדה או לא נפרדה? אחת ולתמיד: האם נועה קירל נפרדה מתומר הכהן?

עונת הפרידות? לאחר שנפרדה ממנהלת הדיגיטלית האישית שלה רוני פרץ, האם כעת נועה קירל נפרדת סופית מבן זוגה תומר כהן? כן או לא- הרשת מבולבלת, וגם אנחנו! מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

אז האם לאחר למעלה משנה וחצי של זוגיות ארוכה, טובה ומאוד מאוד אוהבת -עכשיו זה הסוף? ואיך המעריצים ישנו בלילה לאחר שידעו שקירל ובן זוגה תומר הכהן החליטו לפרק את החבילה וללכת איש אש לביתו? שאלה טובה!

אחרי שהכריזה על 2 הופעות בפארק הירקון, ואחריש הגיעה לשיא המוזיקלי שלה- כאשר הגיעה למקום השלישי והמכובד בתחרות האירווזיון, נועה קירל חווה משבר בחייה האישיים, ולאחר מערכת יציבה רגועה ואוהבת, נדמה כי החליטו לפרק את החבילה – חדשות עצובות למעריציה של קירל! זו ההזדמנות להזכיר חכם כי הפרסומים על המשבר הגיעו בדיוק אחרי שהזמרת הציעה לאקס יהונתן מרגי להופיע יחד איתה על הבמה בהופעת הענק שלה בפארק הירקון והוא כזכור סירב לאור לוז צפוף, או לאור העובדה שהחליט לעזוב את ישראל ולהגשים את עצמו בחו"ל.

אז אחת ולתמיד – נפרדו או לא נפרדו? קשה לדעת! מצד אחד גופי תקשורת שונים מדווחים בשעות האחרונות על פרידה אבל מקורבים לשניים טוענים כי הזמרת ובן זוגה חווים קשיים בזוגיות אבל פרידה עוד לא על הפרק והם עדיין יחד, אוהבים ומנסים לתקן את מה שלא טוב.

כזכור לכם, רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן כי מאחורי הכוכבת נועה קירל, אחת הכוכבות הגדולות בישראל, יש צוות שלם שעומל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. החל מאביה אמיר שמלווה אותה בכל צעד, הסוכן רוברטו, צוות ביוטי, סטיילינג ועוד, ועד ליחסי הציבור והסושיאל שדואגים להדהד את שמה בכל פלטפורמה אפשרית. כאן המקום לספר לכם כי בשנתיים האחרונות רוני פרץ שימשה כמנהלת הדיגיטל האישית של הכוכבת וליוותה אותה לכל אורך דרכה המקצועית. נציין כי פרץ, ניהלה את הרשתות החברתיות של הזמרת גם במהלך המסע שלה כנציגת ישראל בתחרות האירוויזיון, בה סיימה במקום השלישי. עכשיו, על פי הדיווחים השונים, השתיים נפרדות.

לסיום, כאמור, מנהלת הדיגיטל יוצאת לדרך חדשה והזמרת הצעירה מחפשת את מנהל או מנהלת המדיה הבאים שלה, שימשיכו לשמור על מעמדה בצמרת. מכירים מישהו? סמסו לכוכבת. שיהיה בהצלחה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן