ארטיום בתגובה: "גם אני הופתעתי מעצמי, מה קרה לי באותו הרגע?"

כזכור לכולכם, רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי צופי העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" בטח יכולים להבחין במתיחות הרבה שנמצאת בשולחן השופטים השנה, והפעם? המתיחות שוברת שיאים חדשים! בפרק המדובר, ניתן היה להבחין כי אחרי הנאמבר של עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי השופטת אנה ארונוב העבירה ביקורת על הריקוד, אך ארטיום לא נשאר חייב, לא קיבל אותה והתווכח עם השופטת. רונה לי שמעון תקפה במילים קשות, אך ברשת, תאמינו או לא? דווקא עמדו לצדו של הרקדן ולא לצדם של שולחן השופטים –הפעם ארטיום בוחר להגיב, וזה מה שיש לו לומר לכם

כפי שדיווחנו לכם בשבוע שעבר, הוויכוח ב"רוקדים עם כוכבים" הופץ במהרה ברחבי הרשת, במסגרתו ציינה ארונוב כך: "אני מרגישה שלא התפוצצה לי הכריאוגרפיה, כאילו הגיע הפזמון ואז זה קורה!", אמרה ארונוב וליאסקובסקי השיב: "אני די בשוק ממה שנאמר פה, כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ, אני מצטער. אני לא יודע לאן אפשר יותר".

אם חשבתם שהוויכוח הסתיים בשלב זה, התשובה היא לא! ארונוב הוסיפה ואמרה: "אני באמת חושבת שהגיע הפזמון וציפיתי שיקרה משהו, אבל פשוט המשכתם לרקוד, זה פשוט היה עוד תנועה של סמבה, כוריאוגרפיה ציפיתי לפיצוח קצת יותר טוב, לעומת הריקוד האחרון שראינו שהיה מושלם". חבשוש גם היא לא נותרה חייבת, השיבה והגיבה: "קיבלתי שמעתי, מאוד נהניתי מהנאמבר, אני מקבלת את כל מה שאמרתם", אך כמובן שארטיום ליאסקובסקי לא נראה מרוצה מהביקורת כלל וכלל. אבל ארונוב לא הייתה היחידה שבה להגיב.

אחרי מתן הביקורות רונה לי שמעון הביעה כעס מוחלט, שלא משתמע ל-2 פנים, כעס ברור על הרקדן ואמרה: "ארטיום, מה אתה עונה? מה זה, מה זה ההתנהגות הזאת? סליחה. חוצפה, חוצפה. אתה? עונה לאנה ארונוב? למה? למה אתה עונה. לאיזה תלמיד היית נותן לענות לך ככה?". ארונוב סיכמה והוסיפה: "פרצופים הוא עושה על ביקורת. אז למה אנחנו פה?".

כעת, ארטיום מגיב על האירוע הסוער. "מה קרה לי באותו הרגע?", הוא שואל רגע לפני העלייה לרחבה הערב, "גם אני הופתעתי מעצמי. חשבתי על התגובה שלי – ואני חושב שהיא פשוט הייתה קצת מוגזמת. אני מקווה שהשופטים יבינו שזה בא מהמקום הכי טהור, זה לא היה משהו נגדם. אני חושב שהיה לי קשה לשמוע את זה בגלל שאני כל כך אוהב אותה".

חבשוש, שקיבלה את דברי השופטים, סיפרה מה לדעתה קרה לפי ראות עינייה: "העניין אצלו שכשהוא מתרגש אין לו רסן. הוא רק הולך ומדבר, אומר את המחשבות שלו – כי הוא מתרגש והוא לא יודע לווסת את זה", היא אומרת ומסכמת בהומור, "אני לא הסתובבתי אליו אפילו".

בצד של מי אתם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן