שי גולדשטיין נגד אדיר מילר: "הומור פוגעני נגד נשים"

קרב חדש בביצה! והפעם: שי גולדשטיין נגד אדיר מילר, במהלך פוסט ארוך במיוחד ברשת החברתית פייסבוק, מספר באריכות שי גולדשטיין מדוע אדיר מילר התנהג בצורה לא מכבדת ולא מכובדת, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל התשובות!

איך אומרים, על טעם ועל ריח אין להתווכח… השאלה היא, מה קורה כשזה מגיע להומור? הבדרן המוכר והוותיק אדיר מילר הוא כמעט קונצנזוס (אבל רק כמעט). אולם יחד עם זאת, אחד מאלו שפחות התחברו לקונצנזוס הנ"ל, היה איש הרדיו והבדרן בזכות עצמו, שי גולדשטיין, שהקדיש למילר פוסט ארוך ומפורט בפייסבוק, כידוע לכולנושי גולדשטיין הוא סאטיריקן, מחזאי, קומיקאי, מנחה, שחקן טלוויזיה ושדרן רדיו ישראלי, שהתפרסם כחלק מהצמד שי ודרור, כל הטייטלים הנ"ל הפכו אותו לדמות ופרסונה מוכרת בישראל.

בפוסט המדובר, כתב שי: "לפעמים אני נתקל בקטעים מההופעות של האיש הזה, ואם הייתי חייזר שצריך לבנות את דמות האישה האנושית על פי הקטעים שלו, היא הייתה יוצאת יצור בלתי נסבל, קטנוני, דווקאי, ניג'סי, טיפשי, נודניקי וכולי".

עוד הוסיף: "הגבר, לעומת זאת, היה יוצא אחד חמוד כזה, שבסה"כ מנסה לשרוד את החיים עם אותה מפלצת נשית שרודפת אותו בכל רגע במטרה להטריד אותו ולהקשות את חייו. אני באמת לא מבין איך אפשר לסבול את ההומור המקטין הזה ואיך אפשר לקבל את זה כסטנדרט של הומור ישראלי. שוביניזם בכסות של הומור".

מה דעתכם? הומור פוגעני נגד נשים? או מהומה על לא דבר?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן