צפו: מה קרה בחגיגות יום ההולדת של נטלי דדון?

את נטלי דדון כולנו מכירים, הדוגמנית ואושיית הרשת המוכרת חגגה יום הולדת 40, שם היא הכריזה כי את כל המתנות אשר קיבלה תתרום לעמותה, אבל משהו באותו האירוע קרה – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אושיית הרשת והדוגמנית המוכרת נטלי דדון חגגה כמו שרק היא יודעת, את יום ההולדת ה-40 שלה, באולם גדול ומפואר בראשון לציון, כאשר היא הודיעה שאת כלל המתנות תתרום לעמותת "יד עזר לחבר", אולם בפועל, נשאלת השאלה האם מדובר באהבת חינם או במופע בחינם? כאשר שירן פרץ, מטעמה של דדון, מסרה בתגובה: "כל מי שהגיע עשה זאת בשת"פ ללא עלות, כי מטרת האירוע הייתה לתרום את ההכנסות".

כזכור לכולנו, רק לפני פחות מחודשיים מערכת הפורטל דיווחה לכ ם כי הבעלים של בית הקפה בנווה צדק שבתל אביב, אייל לוינגט, שלח מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד כוכבת הרשת נטלי דדון בגין לשון הרע – ודורש פיצויים על סך מיליון שקלים וחצי. "ניצלה את הבמה לה היא זוכה והובילה לעליהום פומבי שהפך את לוינגט למושא חיצי ביקורת ושטנה", לשון התביעה. עוד טוען בעלי בית הקפה באמצעות עורך דינו, כי מאז הפרשה נתונים חייו וחיי בני משפחתו לאיומים. דדון בתגובה לחדשות "המומה, מקווה שהצדק ייעשה", נכתב בזמנו.

הידיעה הנ"ל מצטרפת לתביעה נוספת בעניינה של דדון, כאשר הפעם הפסידה דדון ונאלצה לשלם פיצויים כפי שדיווחנו לכם כאן שלוש שנים אחרי שנטלי דדון תבעה את איש יחסי הציבור שי כהן דבי בסך 300 אלף ש"ח בטענה ללשון הרע, נזיקית ועוולה מסחרית – השופט דחה את התביעה ואילץ את דדון לשלם 10,000 ש"ח הוצאות משפט. לפי כתב התביעה, בשנת 2020 נשלחה הודעת וואטסאפ לכאורה ממכשירו של כהן דבי, בקבוצה של מכרים, קולגות ואנשים מהתעשייה, ובה נכתבו אי אלו דברים כאלה ואחרים, אולם בתביעה זו הפסידה דדון.

ממשיכה לעורר ולחולל סערות? תחליטו אתם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן