שוד מעבר לים: לאן נעלמה כספת בשווי מיליון דולר?

מערכת פורטל עומרי חיון בהלם: דיווחים רבים מעבר לים מצביעים על שוד בשווי עתק לאחר שמביתה של אמה של ביונסה בלוס אנג'לס נעלמה כספת גדולה ובה מזומן ותכשיטים בסכום אסטרונומי – לאן נעלמה? ומה בדיוק קרה שם? יצאנו לבדוק

מישהו כאן לא מכיר את ביונסה?! ביונסה ג'יזל נואלס-קרטר, ידועה בשמה הפרטי בלבד ביונסה, היא זמרת, כותבת, מפיקה מוזיקלית ושחקנית אמריקאית. החלה את קריירת השירה שלה בתחרויות זמר שונות לנוער – וכמובן, שעם ההצלחה מגיע גם הכסף – וכעת נשאלת השאלה לאן נעלמה כספת עם כסף רב?!

על פי דיווחים, אמה של ביונסה, טינה נואלס, נפלה קורבן למקרה עצור ומצער של פריצה ושוד מהיקרים שדווחו בשנים האחרונות לסלבריטאים מהסוג של ביונסה, לאחר שגנבים חכמים במיוחד, הצליחו לפרוץ במהירות לביתה ולצאת ממנו יחד עם שלל בשווי חסר תקדים – שלא תאמינו כאשר תשמעו את הסכום שלו. שוטרים מקומיים בלוס אנג'לס דיווחו כי ביתה של נואלס עומד במרכזו של פרשיית פריצה מפתיעה במיוחד, וכי הפורצים הצליחו לחמוק כשברשותם מזומן רב וכמובן תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים. הפריצה המדוברת התגלתה ביום רביעי האחרון, כאשר מקורב של טינה גילה כי הכספת נעדרת מהבית, עד כה לא ברור איך הגנבים נכנסו לתוך הבית, ואיך הוציאו את הכספת.

למי שלא מעודכן, המגזין "פורבס" החל לדווח על רווחיה הפיננסיים של ביונסה מ-2008. על פי חישוביו, בין יוני 2017 ליוני 2018 הכניסה הזמרת לקופותיה כשמונים מיליון דולרים עבור עותקי המוזיקה שלה, סיבובי ההופעות שערכה, הסרטים הקולנועיים שהפיקה וקווי האופנה שיצאה – האמנית הרווחית ביותר באותה התקופה (הדיחה את מדונה ואת סלין דיון מהמקום הראשון) בשנת 2009 הוצבה במקום הרביעי בפורבס סלבריטי 100 ובמקום התשיעי ברשימת "הנשים החזקות ביותר בעולם" ב-2010.

בשנה לאחר מכן דורגה במקום השמיני כידוענית הרווחית ביותר מתחת לגיל 30. בשנת 2012, לאחר ירידה קלה בהכנסותיה שמנו כארבעים מיליון דולרים ממוצריו של 4, דירג המגזין פורבס את ביונסה במקום ה-12 בסלבריטי 100, יחד עם בן-זוגה ג'יי-זי הרוויחו כ-78 דולרים – זוג הידוענים העשיר ביותר. עוד ב-2009 שבר הזוג שיא גינס כשהרוויחו יחד 122 מיליון דולר. בשנת 2013, עם הכנסותיה של ביונסה מפפסי ו-H&M, הפך הזוג לראשון בתעשיית המוזיקה שהונו עקף את רף מיליארד הדולרים. נכון לשנת 2017 עומד הונם המשותף על 1.16 מיליארד דולר!

מערכת פורטל עומרי חיון תשמח להיות שותפה לרווחים!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן