הלם הלם הלם: אחרי ששודכה ב"חתונה ממבט ראשון", הקשר המשפחתי של חן דריקס נחשף במלואו!

"חתונה ממבט ראשון" ממשיכה לעורר הדים, והפעם נחשף קשר משפחתי אישי של חן דריקס, שלא תאמינו מי הדמות המפורסמת שאליה היא קשורה! כל הפרטים – בכתבה הבאה

רק היום בבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי חתונה ממבט ראשון ממשיכה לעורר סערות, העונה הנוכחית שחלק מהליהוקים שלה העלו תהיות רבות בעניין ההתאמה הזוגית, ממשיכה לספק לנו וויכוחים ולא מעט אקשן – והפעם עדי או עידית (תבחרו אתם…) יוצאת נגד יוסי עזרא, במהלך שידור הפרק אתמול, כאשר שאלו את יוסי עזרא על המשיכה והטעם שלו הוא ענה כי הוא "לא אוהב מתולתלות ושמנות". עדי (עידית) לקחה את הדברים קשה מאוד, והגיבה בחריפות באמצעות סטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה: "קיבלתי המון תגובות על מה שהחתן יוסי עזרא אמר אתמול", והיא אף מוסיפה: "אני אסביר למה התעצבנתי בשנייה הראשונה שראיתי את זה. נזכרתי בילדה השמנה והמתולתלת שהייתי, ילדה שהתבאסה שיש לה שיער מתולתל ורק ניסתה להסתיר אותו עם קוקו"…

אבל עם כל הכבוד לעידית, אנחנו עוסקים כרגע בחן דריקס, וזה הזמן לעדכן אתכם כי ביום שני האחרון, עם שידור הפרק ב"קשת 12", צפינו ביוסי עזרא וחן דריקס כשהם צועדים בשביל החופה של "חתונה ממבט ראשון", והם הזוג השישי במספר שהכיר לראשונה מתחת לחופה תחת הריאלטי המצליח של "קשת 12", חתונמי. אלא שהצופים בפרק ככל הנראה הבחינו בפרט מעניין במיוחד בנוגע לאחת האורחות בחתונה… ואנחנו מתכוונים כמובן למירי גולדפרב!

כן כן, אתם קוראים נכון, בקהל האורחים ועל ספסלי וכיסאות החופה, מבין מי שישבו לצפות בטקס החופה, בלטה במיוחד מירי גולדפרב ואם שמה מצלצל לכם מוכר, אתם לא מתבלבלים, אבל לא לרגע אחד! מירי היא מלכת היופי של ישראל לשנת 1991 וגם על הדרך, אישתו של הכדורגלן בדימוס אלי דריקס בן ה-58 ולהם שלושה ילדים משותפים אותם הם מגדלים בנחת.

עד כאן הכל נחמד ויפה, אבל בטח תהיתם לעצמכם מה הקשר בין מירי לבין המתחתנים? אז כמובן, גולדפרב היא דודה של הכלה חן דריקס, וללא ספק מדובר בדיוות של ממש!

מערכת פורטל עומרי חיון מוסרת המון מזל טוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן