איגי וקסמן: "ראינו את הפיגוע ואת הדריסה, שמענו יריות, אני בשוק"

חדשות עצובות: איגי וקסמן הייתה מטרים נוכחים מהפיגוע הנורא שהתקיים היום בתל אביב, והיא מספרת את עדותה האישית וקורעת הלב – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

זמן קצר לאחר הפיגוע הנוראי שהתרחש היום (יום שלישי) בתל אביב, ושבו נפצעו ונפגעו 9 בני אדם, שיתפה הזמרת איגי וקסמן כי נכחה במקום בעת האירוע.

איגי וקסמן מדברת מזירת הפיגוע המשולב ברמת החייל כשהיא נסערת ובוכה: "הייתי בפיגוע עכשיו פה, ישבנו בבית קפה ובאה מכונית ודרסה שני בחורים לידנו", סיפרה בסרטון שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה. "אני בשוק. ראינו את הגופות [של הפצועים] ואז שמענו יריות. אני לא מאמינה שזה קורה. אני לא מאמינה שזה קורה. תשמרו על עצמכם".

הפיגוע תועד לכל אורכו במצלמות האבטחה הקיימות בתל אביב, ברחוב פנחס רוזן, ובו ניתן לראות בבירור רב את רכבו של המחבל הנוראי פוגע במדרכה. המחבל נסע במזיד ובכוונה נגד כיוון התנועה, ודרס ופצע קשות הולכי רגל שהיו במקום – סמוך מאוד לבית קפה שבו ישבה הזמרת איגי וקסמן.

תיעוד הפיגוע ונטרול המחבל רמת החייל בתל אביב מיד לאחר מכן המחבל נראה כשהוא יוצא מחלון הרכב, ואז רץ לעבר גבר באותו בית קפה, התנפל עליו ודקר אותו. וקסמן, באותה העת, נמלטה ונסה על נפשה אל תוך בית הקפה המוך, יחד עם כל שאר יושבי המקום בניסיון להגן על עצמם ולמנוע פגיעה של המחבל בהם, בעוד המחבל המשיך וניסה לדקור אחרים, עד שאזרח חמוש שהיה במקום ירה בו למוות וניטרל אותו מכלל סכנה.

צפו בווידיאו קורע הלב שהעלתה איגי וקסמן לנכסים הדיגטליים שלה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן