חדשות עצובות בביצה: אוהד בוזגלו ובת זוגתו – כבר לא!

שבוע אחרי הסכם הזוגיות שהסעיר את הרשת ופורסם בכלל הרשתות החברתיות, מסתבר כי אוהד בוזגלו ומריה – נפרדו, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק את כל הפרטים וחזרה עם תשובות!

לאחר בדיקה מעמיקה, מתברר כי זוג היונים החליטו לפרק את החבילה, כיום הם כבר לא יחדיו, ואף השניים הורידו עוקב זה מזו באינסטגרם, מריה מסרה בתגובה כאשר נשאלה: ״אני ואוהד כבר לא ביחד, אני רוצה שישאירו אותי בשקט״

לפני מספר ימים סיפרנו לכם כי מערכת הפורטל הבחינה והאזינה לראיון שהעניק כוכב הריאליטי, אוהד בוזגלו לעיתונאית סיוון כהן ברדיו 103 fm. כאן המקום לספר לכם כי כוכב ריאליטי ומאמן הכדורגל בדימוס, התראיין ושוחח עם העיתונאית סיון כהן מתחנת הרדיו המואזנת 103fm. בתכנית חשף כי הגיע לחוזה מיוחד עם בת זוגו מריה נקרסוב, זאת על מנת לשמר את הזוגיות ולא לבגוד מאחורי הגב בימים מסוימים ובאופן קבוע, הוא יכול להתנהל כ"סינגל" לכל דבר ועניין.

באותו הריאיון אמר: "אנשים, אין מה לעשות, במיוחד שמדובר בדברים כאלה הם קודם כל צוחקים כי זה משהו ראשוני, אבל אני קצת יותר חכם ממה שאנשים חושבים. הם יראו את ההסכם במלואו ואני מניח שלא יצחקו. אני בטוח שאני פורץ דרך לעתיד הרבה יותר שקוף בין בני זוג. אני גרוש עם ארבעה ילדים, לא חיפשתי לא עוד אהבה ולא זוגיות, לחיות כגבר שמגדיר עצמו כאוהב נשים. קרה ויצא שהתאהבתי על כלות נשמתי באהבת חיי, בחורה בשם מריה שתפסה את עולמי". סיפר בוזגלו.

עוד הוסיף בזמנו כי "בגלל שהייתי נשוי ואני מבין שאני לא יכול להיות פיזית עם אישה אחת עד סוף חיי, ולא רוצה לבגוד ולשקר. זה בא ממקום טוב, בשביל לעלות איתה מדרגה, להיכנס לזוגיות, אולי להתחתן ולהביא ילדים, אמרתי מה יספק את נפשי אם אני מתחייב לאישה הזו עד סוף ימיי, להשאיר לעצמי משהו שאני אוכל לא לבגוד ולא לשקר. עלה ברעיון שלדעתי הוא יהיה סטארטפ שימים מסויימים, כרגע יומיים בשבוע, שבהם בהסכמתה אני רווק על כל המשתמע מכך כל עוד אני שומר על בריאותנו. יש לי אישה אחת, אהבה אחת".

לסיום, בפרשה המדוברת, תהתה העיתונאית האם גם למריה מותר? בוזגלו ענה מצידו כי "פאזל לא יכול להתחבר שני חלקים אם הם בדיוק אותו הדבר. התאמה היא שני אנשים שונים – אני מכיל את מה שהיא והיא מכילה את מה שאני. אני לא הייתי יוצא עם אישה או מתאהב בה אם היא הייתה בדיוק כמוני או עם צרכים כמו שלי". מערכת הפורטל "מאוהבת".

נאחל לזוג בהצלחה כל אחד בדרכו שלו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן