בזמן שהפרק משודר: הכלה של "חתונה ממבט ראשון" עברה ניתוח חירום ואושפזה באיכילוב

כמובן שלא שכחנו לרגע את "חתונה ממבט ראשון", שמשודרת בימים אלו בקשת 12, גם שם מתחוללות לא מעט סערות! סערה אחת קשורה למי ששודכה בפרק הקודם לחתן שני שלו, הכלה מור רדמי. רדמי עברה במהלך הלילה ניתוח חירום דחוף להסרת התוספתן.

בתמונה שהעלתה בסטורי שלה בעמוד האינסטגרם, מבית החולים נראה גם זר פרחים ענקי האם החתן הטרי הוא ששלח אותו? האם המשפחה שלה את הזר? והאם היא צפתה בפרק או שפספסה אותו בעקבות הניתוח? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל התשובות!

מור רדמי ושניר שלו, הם חתן וכלה טריים ודנשים מ"חתונה ממבט ראשון", שמשודרת בימים אלו בקשת 12, אם חשבתם לרגע שמור ישבה לצפות בפרק בביתה במהלך שידורו, מערכת פורטל עומרי חיון מעדכנת אתכם כי לא כך הדבר… מי ששודכה רק בפרק הקודם לשני, הכלה מור רדמי, עברה ניתוח חירום, בזמן שידורי הפרק אמש (יום שני) של ״חתונה ממבט ראשון״, במהלכו נחשפנו לזוג ה-6 של העונה חן דריקס ויוסי עזרא, הכלה מור רדמי שנחשפה לכולנו כבר בפרק הקודם, כנראה שלא ממש יכלה לצפות בפרק.

הסיבה? עצובה למדי! רדמי התאשפזה ללא ברירה, בבית החולים ועברה ניתוח חירום דחוף מעכשיו לעכשיו. רדמי שסבלה מכאבים עזים, הובהלה במהירות למיון בבית החולים איכילוב, ונכנסה לניתוח דחוף להסרת התוספתן. נאחל לה בריאות!

בתמונה שהעלתה לאינסטגרם שלה כתבה: " ״אל חשש מצאתי גם כאן את מראת הסלפיז. אין להשיג את האאוטפיט המרגש הזה בחוץ, אז תחסכו שאלה, זה סולד אאוט, הכל במקום״.

מי לדעתכם שלח לה את הפרחים? ספרו לנו בתגובות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן