הדייר בן לדיירת לין: "כפרה עלייך אני בן אדם נשוי" – צפו בקטע שהסעיר את הרשת!

בית האח הגדול – כמרקחה! והפעם? מערכת עומרי חיון מדווחת לכם על הסערה החדשה בבית, התקיימה בדיוק לאחר הדחתו של אלון מבית האח הגדול. במקרה הנוכחי, נדמה לנו שלין כבר הבינה שרוי רייניש כנראה לא יהיה שאלה. וכעת נשאלת השאלה האם היא מתקדמת הלאה ומחפשת רומן חדש בבית האח הגדול? איך אומרים? ימים יגידו…

את ההדחה של רוי רייניש כולנו זוכרים טוב טוב, ואת העובדה שהוא אמר שמבחינתו הוא נשאר רווק אנחנו גם יודעים, כעת נשאלת השאלה מה לין עושה עם המידע והבשורה שרוי כבר לא מחכה לה ממש בחוץ, צופי ערוץ 26 ההדוקים בטח הבחינו שבינה לבין הדייר אלון נרקמה מערכת יחסית מעניינת, שגם היא נקטעה בטרם עת עם הדחתו המהירה מהבית. חדי ההבחנה שבכם בטח הבחינו כי באחת הסצנות ששודרו בימים האחרונים עוד בטרם הדחתו של אלון מביתה אח הגדול, לין הגיעה לחדר השינה עם חלוק רחצה בלבד (!) והתיישבה לצד אלון כשבדיוק באותו הרגע הדייר בן עבר לידה. לין פנתה לבן ואמרה כך "היי בן, נעים מאוד לין", בן הנהן אך לא יכול להתאפק וכמובן ששאל אותה: "לין, את לבושה?".

אתם ההמשך אתם בטח יודעים לתאר לעצמכם! לין השיבה לבן שהיא לא לבושה, והוא הפציר בה: "לכי בבקשה להתלבש, שימי עלייך משהו", ולין לא נותרה חייבת והשיבה בחזרה: "אין לי כוח לשים את המכנס..” ובן אמר לה בתגובה: "אני לא יכול כפרה, אני לא יושב פה ככה. אני כאילו מת עלייך, והכל אבל אני בן אדם נשוי".

מה דעתכם על מה שקורה בבית האח הגדול? האם ההתנהגות של לין מכובדת ומכבדת? ובעיקר – אם מדובר בגבר נשוי, נשאלת השאלה מדוע בוחרת לין להתנהג בצורה כה ילדותית ולא מכובדת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן