מלחמה! ניקול ראידמן פותחת במשבר דיפלומטי עם אלבניה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אמש, פרסמנו לכם אודות המינוי של ניקול ראידמן כקונסלית כבוד של אלבניה אשר נפל ובוטל. עכשיו, נודע לפורטל כי ייתכן וההחלטה תביא לסכסוך בין המדינות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה כי מהדורות החדשות באלבניה סיקרו הבוקר את פרשת ניקול ראידמן ותפקיד הנחשק אשר נגנז. כאן המקום לספר לכם כי התפקיד הוא למעשה קונסלית הכבוד של אלבניה למי שפספס. בכול אופן, התפקיד כאמור בוטל בשנייה האחרונה. כעת מסתמן כי ככול הנראה צפוי משבר דיפולמטי המדינות.

נציין ונזכיר לכם כי אמש דיווחנו כאמור על המכתב אשר נשלח למשרד החוץ בישראל ובו הודעה על ביטול המינוי של המאושרת ניקול ראידמן לתפקיד השגרירה שלושה ימים לפני המינוי המיועד, בלי הסבר לביטול המינוי, כשברקע שמועות על נסיון מכוון לחבל במינויה וחקירה נפתחה. עוד נספר לכם כי הפרשה עוררה סקרנות לא רק בארץ והבוקר כיכבה הפרשה בכותרות ראשיות במהדורות החדשות של אלבניה, עם דיווחים שונים על חשש לקרע דיפלומטי בין המדינות בעקבות ביטול המינוי.

לסיום, ״אלבניה חוששת מהשלכות היחסים עם ישראל עקב תקרית עם ראידמן״ הכותרות זעקו. כותרת נוספת אשר משכה את תשומת ליבנו ״חקירה ממשיכה. ממתינים לתשובות מי ביטל ולמה, זה מקרה מחשיד ומעורר הרבה סימני שאלה״. מערכת הפורטל פורשת לצפות במהדורות השונות של אלבניה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן