דרמה ברשת 13: ליהיא גרינר חושפת עובדה מטלטלת בשידור חי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת הריאליטי, ליהיא גרינר הצליחה לעשות בלאגן ענק לאחר שאמרה כי אפילו נשים "לא אמיתיות" קיבלו שער במגזין מסויים, והיא לא. עכשיו, היא מסבירה את העניין. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כוכבת הריאליטי הנוצצת, ליהיא גרינר מצליחה להגיע שוב אל הכותרות. הפעם, ללא אגו. גרינר, חושפת שאף פעם היא לא קיבלה שער במגזין "לאישה", מה שהיה מאז ומתמיד חלום שלה. החשיפה שלה עוררה עניין, והיא הוזמנה לתוכנית הבוקר של גאולה אבן לדבר על העניין.

כאן המקום לספר לכם כי בתכנית, שאלו אותה בין היתר על הציטוט המעורר מחלוקת שלה: "אפילו טרנסיות מקבלות שער במגזין "לאישה" ולא אישה אמיתית כמוני", מה שהוביל לביקורות נגדה מהקהילה הגאה. גרינר, החליטה לענות ולהסביר כי "מגיל קטן כשגרתי בלוס אנג׳לס המגזין היחידי שבאמת קנינו במכולת הכשרה, זה היה ״לאישה״. אני גדלתי על זה, יש אנשים שהחלום שלהם זה להיות בווג, אני כציונית החלום שלי זה לאישה״. כל הזמן הזה בתעשייה שהייתי בכל מיני סדרות ותוכניות, ופרסומות ועסקים, ואם זה רצח תקשורתי שעברתי ודברים טובים אם זה נישואים עשר שנים, וילדים".

לסיום, הוסיפה ואמרה כי "היח"צ שאני קידמתי ניסו לארגן לי שער בלאישה וכל הזמן קיבלתי בלוק. ואמרו לי 'אנחנו צריכים סיפור, משהו עצוב', אמרתי: 'משהו עצוב? אתם רציניים? אבא שלי מת, אח שלי מת, יש לי מלא דברים עצובים אבל אני לא מעוניינת לדבר על העצב'״. עוד התייחסה לאמירה שלה נגד הקהילה: ״חס וחלילה. אני ממש לא מזלזלת בקהילה שאני בעדה והכי מקדמת רק אמרתי שכל מיני גברים, וילדות בנות 12, אבל איפה אני? אני מקבלת שם בלוק. זה יהיה בדיגיטל עוד מעט, לא יהיו מגזינים". מה דעתכם בעניין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן