אסי בוזגלו על הסכם הזוגיות המצמרר של אחיו אוהד "ההסכם הוא הזיה אחת גדולה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אמש, אוהד בוזגלו טלטל את הרשת לאחר שפרסם את חוזה הזוגיות עם בת זוגתו, מריה המאפשר לו להיות רווק הולל פעמיים בשבוע. אחיו אסי בוזגלו לא עבר על כך בשתיקה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אמש חשף פליט הריאליטי לשעבר חוזה זוגיות מטלטל וצורם עם זוגתו מריה, המתאר כי בימי שלישי וחמישי הוא רווק ובשאר הימים הוא בזוגיות. "בימים שלישי וחמישי באופן קבוע אני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי, מבלי שהיא תשאל פרטים. אני מחויב לשמור על בריאותנו (אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה, בכפוף למה שנכתב בחוזה".

עוד ציין כי "אם נחליט לגור ביחד או אפילו להתחתן, ההסכם הזה יישאר בתוקף". כעת, מתברר כי ישנו גם מוסרי במשפחה המדוברת אשר לא נשארת אדישה לעניינים. כאן המקום לספר לכם כי אסי בוזגלו, הנמצא בזוגיות ומערכת יחסים איתנה עם עדי, לא יכל שלא להגיב להסכם שהפיץ אוהד, אחיו, ועל הדרך ביקר את אוהד ואת זוגתו מריה.

לסיום, כך כתב אסי על העניין "וואו הצפתם אותי בשאלות על ההסכם של אחי, אוהד. גם מבחינתי ההסכם הוא הזיה אחת גדולה, ואוהד יודע את זה ואת מה שאני חושב. אבל אם יש מי שמסכימות לקבל את זה ? מי אנחנו? אנחנו מאוד שונים בגישה של החיים, וכל אחד מנהל את חייו כראות עיניו. אני מאוד אוהב את הזוגיות שלי עם אישתי עדי, והלוואי ורק נמשיך כך ונדע אושר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן