טלטלה בתקשורת: העיתונאי המוערך אוהד חמו חושף באומץ את הדבר המסעיר הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון, מדווחת לכם כי העיתונאי הוותיק נחשף בראיון לתכנית המגזין ופותח את את אשר על לבו וחושף הכל. "סצנה, קורעת לב, שלנו בבית חולים, כשאנחנו מבשרים לאדם שעומד למות על הולכת נכדתו". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כולנו מכירים את העיתונאי אוהד חמו המאייש את תפקיד "כתב בשטחים לענייני פלסטינים". כאן המקום לספר לכם כי בודדים האנשים הנחשפו לסיפורו האישי והמרגש. נציין כי חמו,חתן פרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית לשנת 2021, החליט לחשוף אתמול בתכנית "אנשים" את המשבר האישי והמטלטל שחווה כאשר אביט נפטר.

"טוב, בואי ניפתח כבר עד הסוף", אומר העיתונאי "נגה, אשתי, התעברה כשאבא שלי גסס. שבוע לפני שהוא נפטר, סרטן, בית חולים, המצב קטסטרופה. החיים צבועים בשחור, הכל קשה הכל מדכא, ואנחנו רואים שני פסים". "סצנה, קורעת לב, שלנו בבית חולים, כשאנחנו מבשרים לאדם שעומד למות על הולכת נכדתו", מוסיף חמו. "אחד מוסר נשמה, ונשמה אחרת נכנסת לגוף באותו הזמן. קשה כל כך, 'מתי הספקתם', זה מה שהוא שאל. כן, הספקנו".

לסיום נציין, כי לשאלה האם אביו היה גאה בו ענה כי "כן, הוא היה גאה בי. ברור לך שלא תכננתי לספר שום דבר מזה. אחרי שהוא נפטר, הגעו לאיו לחדר העבודה, ואז פתאום אני רואה כתבה שנכתבה עליי לפני כמה שנים. מודפסת, מנויילנת, צבעונית. לא ידוע מה הוא עשה עם זה. אבל כאילו הנה – אבא גאה". למי שלא ראה את הפרק, מערכת הפורטל ממליצה עד מאוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן