דנה רן תאלץ לפרוש גם מ"האח הגדול"? והגרוש שלה יחליף אותה?

דנה רן - תאלץ לעזוב את הבית?

פרסום ראשון: "ברוך שלא עשני גרושתי,רק מלראות את זה אני צריך לנוח שבוע" כך כתב בסטטוס עדי רן הגרוש של הדיירת דנה רן בארבע שנים האחרונות. כרגע נודע לפורטל עומרי חיון כי הדיירת דנה רן תאלץ לפרוש מ"האח הגדול" אם לא תצליח למצוא משמורת חדשה לילדים שלה שמחוץ לבית "האח הגדול".

אחרי הפרישה של קרין בן גלים דיירת נוספת תעזוב את הבית? אמש (שני) נודע לדנה רן כי החברה הטובה שלה לא תמשיך לשמור על הילדים שלה מחוץ לבית והיא תאלץ לפרוש מהבית אם לא ימצאו סידור והגרוש שלה עדי רן שכבר קיבל הצעה בעבר מ"האח הגדול" להיכנס כדייר יחליף אותה ויכנס במקומה.

>>> האם דנה תפרוש מהבית? הצטרפו לדף הפייסבוק הרשמי שלנו לפרטים שאסור לנו לפרסם כאן! לחצו פה

אמש, דנה קראה לדיירת ענת צאיג הצידה (בחצר) וסיפרה לה שהיא קיבלה מסר שהחברה שלה ששומרת לה על הילדים הרימה ידיים וביקשה שהיא תצא. היא גם הזכירה את זה שכנראה שהיא תצא והגרוש שלה יכנס במקומה צפו בקטע

מהפקת "האח הגדול" טרם נמסרה תגובה ברורה – האם דנה תפרוש? נגלה בימים הקרובים.

לפני מספר ימים פרסם עדי רן סטטוס בפייסבוק
עדי רן,יכנס לבית האח הגדול?

"לגבי דנה רן באח הגדול. אומר את עמדתי למי שלא הבין. כשהיינו ביחד היא התנגדה נחרצות שאלך לשם ,ולא היה צריך לשכנע אותי סתם שאלתיה כדי לראות מה תגיב. גם כ שהתרווקתי מאנתי ללכת כי לי זה לא מתאים. היא לא שיתפה אותי במהלך בכלל ,רק הודיעה לי סמוך מאד לכניסה. היא הכינה את הילדים סגרה הסכם עם המפיקים , חברה שלה טובה ורצינית נמצאת אצלם בבית ומתקתקת הכל כמו שצריך. ההורים שלה גם מעורבים ובסביבה , וכמובן גם אני. זה הדבר העקרי שהדאיג אותי, וזה ברוך השם בסדר. לגבי העניין המהותי מדובר למרות שהתגרשנו בבחורה פיקחית ביותר וחזקה באמונה ויש לה מסרים חשובים לאמר,ובדרך מיוחדת לה. ברור גם שלא כל אחד מסוגל להכנס לכזה מקום,היא ללא ספק כן.לכן כדאי מאד לתמוך בה , היא רק תעשה טוב למען הגאולה ומי שחושב אחרת כנראה עוד לא התבשל אצל רבינו ואצל סבא ולא מכיר את הבעל תפילה ,ולא מכיר את הגברת.לי זה לא מתאים גם באורך הזמן גם בגלל שאין לי פשוט ראש לכל השטויות האלה שם ,גם לראות את זה ,זה מתיש ביותר. ללא ספק ממה שיש לבחורה הזאת בראש היא צריכה לנצח. היא לא תוריד לי כנראה את המזונות אבל הילדים שלי מסתמא ירוויחו מזה.והעקר , עם ישראל,כי אדם עם אמונה אי אפשר שלא יוציא איזה פנינה מפיו שתעשה למשהו הרהור תשובה. רבינו אמר שהוא מוכן למסור את כל חייו עבור הרהור תשובה של יהודי.גם סבא אמר כך, וגם הוא קיים . אז אם למשהו יש חשק למעשה כזה ומוציא אותו לפועל אפשר בהחלט לפרגן לו\ה . נדמה לי שהבארתי את עמדתי , למי שמתעניין. ומילאתי את חובתי האזרחית לתושבי פייסלאנד ותפוצותיה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן