רעידת אדמה בעולם הבידור: רוסלנה רודינה זורקת פצצה ואז קרה הדבר הבא…

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית וגרושתו של הזמר אייל גולן שעברה ניתוח להקטנת החזה קיבלה מעוקבותיה שאלות על מידת החזייה שלה ועל גודל החזה והחליטה לא להישאר אדישה והגיבה בזעם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני מספר חודשים חשפה ושיתפה הדוגמנית רוסלנה רודינה את העוקבים כי היא עברה ניתוח להקטנת החזה. העוקבים מצידם, הרגישו בנוח לשאול אותה שאלות אישיות על הניתוח והתוצאות שלו, מה שעורר את כעסה של הכוכבת שהחליטה לא להישאר אדישה לעניין.

כאן המקום לספר לכם כי רודינה כתבה אתמוול לעוקביה כי "זה חוזר על עצמו כל כך הרבה פעמים ויש גבול ואני כאן כדי לשים אותו. לפני כמה חודשים שיתפתי על ניתוח מבחירה, כי כל החיים חשבו שאני כולי ניתוחים וטענתי כשאעבור אחד כזה אשתף, וכך באמת קרה". עוד כתבה בזעם הדוגמנית כי "מכאן ועד לשלוח לי הודעות 'איזה מידה אני בחזייה' או 'איזה גודל בחרתי', יש גבול לכל תעלול, ואני כאן כדי לעצור את זה".

לסיום, כתבה כי "זה לא עניינכן איזה מידה אני, לא בתחתונים ולא בחזייה. איפה הגבול פה לשאלות החצופות? אולי אתעד לכן גם כשאני ללא בגדים. אני מנסה להבין מאיפה בכלל החוצפה לשלוח הודעה כזאת. לפני עשור אם מישהו היה שואל אתכן שאלה כזאת הייתן סוטרות לו, אז מה כי הכל מתקדם היום ופתוח אז יש לכן את החוצפה לשאול שאלות כאלה? קצת להגדיל ראש ולהפעיל את השכל. זהו פרקתי. מי שלא מסכימה, נחליט על לא להסכים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן